65selander: Klart vi skall ha en Hallsbergare i laget. Minns Fredrik Wallberg som fick legendstatus i klubben, Ryno kan bli ännu större.
Tror vi ligger hyfsat till i vartfall nu när Pärssinen signat. Det sänder ut signaler om att klubben satsar, sedan finns ju Regin, Nielsen och Strålman i klubben och snart även Oscar Sundh och sådant väger tungt.
Sedan finns det ju alla möjligheteri världen att utvecklas ytterligare i TIK och ta ännu ett par snäpp på karriärsstegenoch slå sig vidare mot nya uppdrag.
Jag säger som Sundsvalls-Fredrik i Melodifestivalen - "Expansiva Västernorrland". Det är inget man bara fnyser åt. Här finns oändliga möjlighet, en storslagen natur och fina kommunikationer. Timrå - Mitt i Norden.
Johan Ryno du är hjärtligt varmt välkommen till Timrå! Hos oss blir pojkar till män och talanger görs till stjärnor!
ernie eagle: Är det ärligt talat någon som fäster något större minne vid Fredrik Wallberg, förutom du? För mig var han mest bara en ytterst medioker back.
Knylan: Medioker? Nu är du väl ändå jävligt beige i dina uttalanden. Han var ju en färgstark profil som ramade in matcherna med sitt sätt att markera vem som bestämde.
Och om han nu var så medioker som du vill göra gällande hur kom det sig att LHC snodde honom mitt framför ögonen på Timrå?
Datautbildningen var fixad och klar samma dag som Walle signade för östgötapacket.
Men Wallberg hade inte tålamod att vänta utan skrev direkt på papprena när Linköpings intresse blev känt!
Patrick Polly: Jag har svårt att köpa att Wedin skulle kosta mer än Timrå får ut av honom. Visst, de två första säsongerna förstördes av skador, men 39 poäng på 62 matcher är en stark notering - särskilt om hänsyn tas till att han ... | Läs mer
Vem vinner de heta dragkamperna om de här spelarna?