'Bara' höja tempot så ska , rimligtvis inte allsvenska lag hänga med . Det ska inte vara så här dåligt , även om det är allsvenska toppen vi möter .
VÅGA VINNA
Redigerad kommentar
Finns ingen desperation ö h t. Passiv-hockey in absurdum. Ingen slump att det ofta sett ut så här efter ett uppehåll. Någonting är jävligt märkligt i prepareringen/direktiven. Checka deras backar! Ligg på! In i skiten framför mål och sluta sargrundelrunka!
Detta blir torsk om ingenting radikalt händer i tredje. Va faen hålls det på med? Är man medvetna om att det dessutom är seriens - på pappret - två sämsta lag vi mött så här långt?
Ta kommandot!
dr-nix: alla har inte tv (underteckknad tex)
sen att cmore kan lyckas med bedriften att levera en stream som är så undermålig i landet sverige år 2013 är för mig en gåta.
aftonbladets stream, dvs s24. har en bildkvalitet som är överlägsen den du får av cmore/csports om den inte går i HD...
åter till matchen, tycker att timrå är piggare idag än det var i torsdags. hoppas dom växlar upp ännu mer i andra.
Redigerad kommentar
Några noteringar efter 20 minuter.
- Smolenak var antingen på pucken eller Fribergs skridsko vid 0-1 målet
- Dommarnivån är underlig, tycker dommarna inte känns klockrena.
- Timrå lirar nervöst, småslarvigt osv. De känns inte lika stabila som tidigare under säsongen tycker jag. Problemet har varit målskyttet under säsongen, i övrigt har det sett helt okej ut (efter förutsättningarna). Hoppas flytet är på vår sida, hur vi fixar poängen skiter jag fullständigt i.
pefr: funkar perfekt här
enda jag klagar på är dileva-look-a-like kommentatorn som verkar ha kass koll på det mesta :)
känner att mitt allmänna hat mot csports nu också sprider sig till s24. "ett oväntat anslutningsproblem har uppstått". är det verkligen så jävla komplicerat att streama live att det alltid ska behöva strula?
jaja, text-tv är också kul.
Bragd-Birger: Det duger för mig alla dar i veckan!
Redigerad kommentar
Det blir ju lattjolajban.