Timrå ik påminner om den där Lendo - reklamen : Vi sänker tempot molly
Borde inte Bagarn platsa i denna uppställning , Hagos o Boyce är ju inte direkt bra ?
3 eller 4 p mot två allsvenska lag . f-n va nöjd ja är ?
Hoppas Hallin's specialare går vägen
nåja vi tog ju 4 p på dom 2 första matcherna förra året , det gick ju bra
Kanske man skulle prova att byta Smolenak mot Nordgren....
John K:
exakt , ... eftersom vi inte har tempo , glöd , intresse mm så hänger ju västerås med , tom bättre spelmässigt
'Bara' höja tempot så ska , rimligtvis inte allsvenska lag hänga med . Det ska inte vara så här dåligt , även om det är allsvenska toppen vi möter .
VÅGA VINNA
Redigerad kommentar
Finns ingen desperation ö h t. Passiv-hockey in absurdum. Ingen slump att det ofta sett ut så här efter ett uppehåll. Någonting är jävligt märkligt i prepareringen/direktiven. Checka deras backar! Ligg på! In i skiten framför mål och sluta sargrundelrunka!
Detta blir torsk om ingenting radikalt händer i tredje. Va faen hålls det på med? Är man medvetna om att det dessutom är seriens - på pappret - två sämsta lag vi mött så här långt?
Ta kommandot!
dr-nix: alla har inte tv (underteckknad tex)
sen att cmore kan lyckas med bedriften att levera en stream som är så undermålig i landet sverige år 2013 är för mig en gåta.
aftonbladets stream, dvs s24. har en bildkvalitet som är överlägsen den du får av cmore/csports om den inte går i HD...
åter till matchen, tycker att timrå är piggare idag än det var i torsdags. hoppas dom växlar upp ännu mer i andra.
Redigerad kommentar
Några noteringar efter 20 minuter.
- Smolenak var antingen på pucken eller Fribergs skridsko vid 0-1 målet
- Dommarnivån är underlig, tycker dommarna inte känns klockrena.
- Timrå lirar nervöst, småslarvigt osv. De känns inte lika stabila som tidigare under säsongen tycker jag. Problemet har varit målskyttet under säsongen, i övrigt har det sett helt okej ut (efter förutsättningarna). Hoppas flytet är på vår sida, hur vi fixar poängen skiter jag fullständigt i.