1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590752 inlägg · 6217 ämnen

Vilket är ditt favoritlag i elitserien?

« · 748652 Till forumet

Vilket är ditt favoritlag i elitserien?
Dax att lyfta TIK från näst jumbo platsen i dagens sportfråga i Aftonbladet.
Rösta och visa att Timrå är heta!!
Kommentera

Sv: Vilket är ditt favoritlag i elitserien?
Enough: Onej inte ännu en korkad undersökning som bevisar noll och ingenting! Tycker annars det e skoj hur mycket dom lyfter Bäckström i Brynäs.. ingen press alls på killen. Elitseriens bästa speluppläggare.... nejdå inget att bevisa alls.
Kommentera

mok: Funderar på om det är expressens fåniga betygsättning du pratar om. Jag menar de tar en spelare från varje lag och ställer dem mot varandra i olika värden som tex spelgeni/rookie/kämpen osv.

Vad är det för värderingar de går efter då de säger att om Bäckström inte ens skulle varit med om han var 30. Jaha så han är bättre jämte andra lags spelare bara för att han är ung? Ok att han har förmåga att utvecklas mer än ålderstigna spelare men betyget måste väl ändå vara på hur bra de är inte hur bra de kommer vara om 3 år?

Kommentera

MorganaLefaey: Förstår mej inte heller på den tabellen tar dom efter utvecklingspotential? Man borde ju liksom jämföra hur dom är nu och då har inte Bäckström att göra på 1a plats... mycket underlig lista som sagt.
Kommentera

mok: TIK:s Björn Svensson på en 11:e plats känns ändå märkligare. Menar man i AB att han är TIK:s bästa speluppläggare och/eller att man inte har någon som är bättre än så?!
Kommentera

Ambroo: Kanske var AB som hade det där. Och jag måste väl nästan hålla med lite att jag har svårt att tro att Svensson skall vara ert bästa spelgeni.
Kommentera

MorganaLefaey:
Helt riktigt. Det går snabbt i dagens samhälle och mediaklimat. Från lovande junior till STORSTJÄRNA på bara ett par månader, inte dåligt...
Kommentera

Hank: hade alla rätt :)
Kommentera

Uddan: Chansade vilt på flera frågor,men 8/10 fick jag.
Kommentera

Bissett19: mm se där bra ändå!
Kommentera

Bissett19: Matchstraff på mig jag fick bara 6 av 10.
Kommentera

« · 748652