Tre Kronor

Nationellt · 17813 inlägg · 807 ämnen

Ersättare för Foppa?

Sv:Ersättare för Foppa?
NuMountain: Det slog dig inte att han kanse var och kolla på "Z"

Nej. Vad skulle det vara bra för? Han kom, sågs och segrade ju redan för en månad sen.

NuMountain´: Så du tror att när dom väl är uttagna så skiter Hardy i dom totalt eller?

Hardy valde Micke Nylander är det slut pratat om det här nu?

Frågan är väl snarare hur i hela fridens namn du _kunde_ tro att det var Weinhandel... Snacka om att dra ogenomtänkta slutsatser...

Ähh! Det var ju uppenbart. Det måste ha blivit någon fnurr på tråden dom emellan. Hardy hatar alltså Weinhandel.

NuMoun: Sluta sura nu för att Weinis inte kom med, du har ju gamla fd modoiter i laget, åtminstone en! :)

Tyckte bara att en aningen ironisk passus från min sida skulle liva upp debatten som består i fåordiga vrål i stil med "In med Huselius" eller "Nyllet ä bäst!". Tillför ju inte debatten specellt mycket om jag sätter igång och vrålar - Mooooodiin! Faan, tänk om min medialiknande tolkning av situationen hade varit sann!! Vilken bomb...

NuMoun: Det är bra, det brukar jag själv göra! :)

Fan, NuM. Precis när jag också hade kommit fram till att det nog beror på att Hardy och Weinis har ngn fnurra som han inte kom med, då talar du om att du är i r o n i s k! Ironi hör inte hemma i seriösa hockeydebatter...

Det har du rätt i. Men ödets ironi har placerat mig på den här jorden och givit mig den onaturliga förmågan att inte kunna låta bli att vara lite lätt ironisk när jag försöker förmedla något, om än så allvarligt. Men jag tror du har rätt Knaskamilla. Klart att det
-måste- vara en fnurra. Vad skulle det annars vara?

Nä, Hardy tog aldrig förnuftet till fånga.
Ingen Husse i OS!
tråkigt, det skulle va kul med fler hungriga unga spelare i truppen.
Någon som kan göra det lilla extra.
men men, Hardy é Hardy. och Husse har spelat i Frölunda.
asson

« · 48953