Tyckte bara att en aningen ironisk passus från min sida skulle liva upp debatten som består i fåordiga vrål i stil med "In med Huselius" eller "Nyllet ä bäst!". Tillför ju inte debatten specellt mycket om jag sätter igång och vrålar - Mooooodiin! Faan, tänk om min medialiknande tolkning av situationen hade varit sann!! Vilken bomb...
Fan, NuM. Precis när jag också hade kommit fram till att det nog beror på att Hardy och Weinis har ngn fnurra som han inte kom med, då talar du om att du är i r o n i s k! Ironi hör inte hemma i seriösa hockeydebatter...
Det har du rätt i. Men ödets ironi har placerat mig på den här jorden och givit mig den onaturliga förmågan att inte kunna låta bli att vara lite lätt ironisk när jag försöker förmedla något, om än så allvarligt. Men jag tror du har rätt Knaskamilla. Klart att det -måste- vara en fnurra. Vad skulle det annars vara?
Nä, Hardy tog aldrig förnuftet till fånga. Ingen Husse i OS! tråkigt, det skulle va kul med fler hungriga unga spelare i truppen. Någon som kan göra det lilla extra. men men, Hardy é Hardy. och Husse har spelat i Frölunda. asson