Säga vad man vill om Andreas Johansson, men läspar mig till vansinne, det gör karln. Micke Renbergs kladdiga, monotona norrländska är nästan mer behaglig att lyssna till.
Lite var nog bara förnamnet.. Men semifinal nu, känns riktigt skönt, men lite orolig för Kanada matchen imorgon, gör vi tabb som resulterade i Tjeckernas mål är det lite illa. Men vi har potential för att vinna matchen imorgon..
lu93rowa: idag visade "jonas" att han=den bäste svenske målvakten, tiii skilln från" lundqvist", kommsr han heller aldr med en massa bortförkl om skador, dålig sömn e.t.c-----------så fort han gör en dål match. "dryg-divan"kan stanna i "new-york", han behövs inte i 3. helt enkelt.
JBlom: "nhl"=ju bara skit, nu gäller det vad man presterat i 3:- . i detta fall har det visat sig att b´vi har bättre målisar här hemma, men "tellqvist el "enroth" kanske bör få chansen ngn gång.
Bissett19: Det är överdrivet! Han är ju inte ute efter att träffa målvakten, men visst den touchar lite grann, men hur många har inte dragit iväg sina klubbor förut?
Bissett19: kul att slippa både Murray o Lundqvist i WM, den senare var ju ett skämt i målet ifjol mot Can, 5 insäppta mål o storförl. Sak samma mot Ryssl-05, förh-vis har han gjort sitt i 3.- . Murray----hemska tanke !
Projta: Till och med Salo? äru dum i huvudet? salo är en av dom mästa målvakterna i sveriges historia och om du kollar noga så ser du hur konstigt pucken åker....
Nu äre till att våra Målisar håller ihop. Ingen Kung av New York i VM.
"-Jag har en överansträngd axel och stoppas från eventuellt VM-spel. Men å andra sidan har jag än så länge inte fått någon förfrågan från Bengt-Åke, säger Henke till SVT Sport."
Man ser skillnaden på hur kandensiska försvarare agerar när en motståndare slår på deras målvakt, det smäller direkt. Vem i svenska laget skulle våga gå på en kanadensare om inte murray är med ? Gunarsson?
Ola Wenström: -Henke Lundqvist har sagt att han kommer till VM om du ringer?har du ringt eller kommer du att ringa? BÅG: -Johnny Oduya kommer imorrn...