Blizzard:
Som jag skrev bland de första inläggen när VM startade, Boork är och kommer alltid vara en idiot i Tv rutan, han snackar så mycket skit så hälften vore nog han förstör hockeyn med sitt nonsens. Minns zätas utvisning i 1:a matchen som han tyckte var korrekt där han i själva verket blev inknuffad i målet så sa jag för mig själv " är han på riktigt " Tycker Wikegård är ohotad tillsammans med Lasse Granqvist. Boorken borde lyssna på vad han säger i efterhand så inser han nog också att han är dum.
Blizzard: det är Finland som är "huvudnation" i år. Media som vinklat.
Nästa år är vi "huvudnation"
Edit: eller ja vinklat och vinklat, vi spelar ju faktiskt VM på hemmaplan, till viss del=)
Redigerad kommentar
Monno: Om man säger såhär, det finns ju en anledning att Loui Eriksson hamnar högt upp på mest underskattade listor i NHL.
Tro om det finns nån svensk(som inte följer NHL stenhårt) som inser hur bra han är? Inte jag iaf:P
Berka: Det är nog inte många som inser hur bra Zäta är heller btw.
På sekvensen Wikegård visade ser man ju lite hur en klasslirare spelar...
Berka: Tveklöst. Att han tappade radarpartnern Richards påverkade ju inte honom nämnvärt.
Fan bäckis kör lite Foppa moves.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Ska jag berätta varför det ser ut som det gör?
Tomas Ros twitter 17 maj 14:10:
"Tre Kronor -Slovakien i semifinalen. Inte så roligt. #twittpuck Hade hellre sett Kanada i semin."
Timrå Icon: Ja nu är det väl bara vänta på att Franzén börjar gå berserkar gång och skeppet sjunker...
Ser förjäkla dåligt ut i egen zon måste jag säga.
Men klart, spelar vi Jonte Hedström som back är det väl inte så oväntat;):P
Berka: Loui är bäst med +5 tydligen:)
Skröder har fin fina +8 faktiskt =)
http://stats.iihf.com...G_12_0.pdf
www.iihf.com/competition/272/statistics.html
Redigerad kommentar
"Sverige har spelat så bra man kan" /Boork
Är han seriös......