Brynäs IF

730045 inlägg · 7961 ämnen

Alla Helvetes Kval

« · 2517699 · » Till forumet

Sv: Alla Helvetes Kval
Ove Myling:
Känns som att alla förutsättningar för en SHL-återkomst är kristallklara!

Nu trycker vi på SHL-knappen!
Låst ämne

Farsang: Välkommen till Allsvenskan. Nu vill alla se Brynäs bjuda på riktig underhållning. Masken, Molin och Alcén. The Three Amigos!
Låst ämne

Attila: Alcén har ju inte tid att kolla på någon hockey, så förstår att man då, år 2023, tror att Bertilsson fortfarande är en av Europas bästa backar.
Låst ämne

Nu ska jag vara lite jobbig men kan inte riktigt låta bli. Hur kan ni vara så nöjda? Ingenting verkar ju ha förändrats? Alcén sitter kvar. Man vägrar klippa navelsträngen med Molin. Man ger ett tre (!) årskontrakt till en 32-årig Rödin som dessutom har problem med skador. Slår vad om att kontraktet även gäller i SHL och att det är största anledningen till varför Rödin kritade på. Ne det ser ut som att Brynäs IF fortsätter i samma gamla hjulspår..
Låst ämne

Tigerhjärta: "Tycker du? Själv tycker jag det var än av de bättre. Intressant att höra hur han tänkt kring ledarstaben och vilka typer av spelare som är tanken.
Vad mer kan han säga?"

Tycker oxå det är en ok intervju men nu gäller det ju för Alcén att prestera.

Tycker att han ställde ett helt ok lag på banan inför säsongen. Däremot gör han ju horribla förlängningar inför säsongen och lyckas inte värva bra under säsongen. så på det stora hela inte godkänt såklart.

Svårt dock att skilja på vad som var Alcén vs Manners beslut gällande truppen tidigare. Nu är det upp till bevis för Alcén.
Låst ämne

Makita: Alcen borde ta sitt ansvar och avgå.
Låst ämne

JawKee: Att vi åkte ur SHL berodde mao på att Alcen inte var TYDLIG,TYDLIG och TYDLIG.
Det kommer gå mycket bättre nästa säsong för nu har Alcen lärt sig att vara TYDLIG,TYDLIG och TYDLIG med vilken kravställning som ska gälla.
Jag ska vara TYDLIG med att min åsikt är att det inte berodde på att att Alcen inte var TYDLIG med kommunicera ut målbilden till spelare och tränare som var skälet till att vi åkte ur SHL.
Någon kan kanske på ett TYDLIGT sätt kommunicera med Alcen om att det var han lagbygge som hade lika många hål som en Schweizerost som var problemet.
Jag hoppas jag med denna text på ett TYDLIGT sätt lyckas klargöra vad jag tycker om Alcens kompetens.
Låst ämne

Ove Myling:
Rödin och Bertil hade jag någon svag förhoppning om att dom skulle stanna i alla fall.
Kinnvall kunde jag aldrig tänka mig skulle stanna 👌.
Skulle vi lyckas med konststycket att behålla Larsson skulle jag vara GRYMT impad....främst av Larsson själv...
Funderar han månne på en återförening med Silver nästa år? 😁
Låst ämne

JawKee: ” Detta var nog den sämsta intervjun jag någonsin sett”

Tycker du? Själv tycker jag det var än av de bättre. Intressant att höra hur han tänkt kring ledarstaben och vilka typer av spelare som är tanken.
Vad mer kan han säga?
Låst ämne

JawKee: snacka kan han ju onekligen i alla fall….
Säger som motvind: snacka går ju men snacka så det går….
Låst ämne

JawKee: Alcén var väldigt TYDLIG iaf...
Låst ämne

JawKee: Vid 3.30, Johan står alltså fortfarande fast vid att Bertilsson är en av Europas bästa backar.. ? ”Han är en av Sveriges… och ja Europas bästa backar, det står jag fast vid”. Ok..
Låst ämne

Detta var nog den sämsta intervjun jag någonsin sett
Låst ämne

9682: skit I de här nu ove! Brynäs tror dom joggar hem ha me 2 händer på ryggen.
Låst ämne

Härliga och viktiga förlängningar tror vi Larsson Scott ölund förlänger idag också hoppas det🖤❤️💛
Låst ämne

mattias - 74: Vet inte han snackar mycket gojja den grabben men man respekterar alltid en legend!
Låst ämne

Zappaholic: Måste ha varit en solstorm. Började bara skriva...Ska ge mig, men det är kul ibland.
Låst ämne

9682: Men vad du håller på…du är ju inte ens provocerande fast du försöker😂
Låst ämne

mattias - 74: Brynäsarna vill inte höra sanningar. Rödin kommer fixa allt.
Låst ämne

russkiy medved blyat:

Vad skrev han då?
Låst ämne

JawKee: Sluta mobba Ove! Han kan hockey! Det visste jag direkt efter hans första inlägg 12 december 2021. Han blir ju ledsen
Låst ämne

Farsang: hahahaha
Låst ämne

JohnnyBotox: skulle vara första gången han gör det ;)
Låst ämne

Fin intervju med Rödin, säger rätt saker tycker jag
Låst ämne

pjåtor: Beklagar sorgen
Låst ämne

9682: Som Dovregubben då... ;)
Låst ämne

Farsang: Ska sägas att Gällstedt hyllades av Sanny i deras senaste podd. Han hade hört bra saker.
Låst ämne

JawKee: Troll? Jag är en legend...
Låst ämne

Kan alla bara sluta mata trollet Icing-Ove. Det är exakt vad han vill. Bara provocera. Ignorera bara.
Låst ämne

Mrassarson: Varför är ni då i Allsvenskan? Måste ju bero på att era stjärnor håller Allsvensk klass? Tror att ni måste börja landa lite. 
Låst ämne

9682: Det tror jag att dom skulle.
Låst ämne

Silfver: Karlkvist och Tambellini håller inte med..
Låst ämne

#33: Det är Brynäs IF som lagt ut den på FB
Låst ämne

Peja: Johan Larsson skulle i sådana fall bli den bästa spelaren i HA sedan Dahlen.
Att han ens funderar på det ger många poäng i min bok.
Låst ämne

Vill Tipsa om Fimpens resa avsnittet där Fimpen Eklund är nere i Zug och hälsar på.

Har inte sett hela avsnittet än men han nämnde i Början att Gällstedt är coach.

Oavsett om han pratar med Gällstedt i avsnittet eller inte så är det ju rätt intressant att se vilken typ av organisation/anläggning han går från i bytet till Brynäs.
Låst ämne

Svensson_62: igår var det 69 tusen
Låst ämne

Nån som vet hur mycket pengar det finns just nu i Fansens värvning?
Låst ämne

Farsang: Kinvall klar men det var ju gamla nyheter 🙈
Låst ämne

Kom det fram vad det handlade om ang. Brynäs på Twitter härom dagen?
Låst ämne

Gavve: Tack för tipsen, jag är ju en gammal gubbe så jag är nästan helt analog, har inga sociala medier förutom HS😊 så jag får vackert kolla på EP.
Låst ämne

#33: den finns på Brynäs Facebooksida!
Låst ämne

#33: deras Instagram vet jag iallafall :)
Låst ämne

KulaShaker: Snyggt, är det ditt eget alster eller finns den att beskåda på någon hemsida? Riktigt snygg 👍.
Låst ämne

Uppladdat:

450x300-img0942.jpegimg0942.jpeg

Låst ämne

Brynäs skrev nyss ”är dem tre första spelarna att presenteras idag. Håll utkik i våra kanaler för fler nyheter”

Tecken på att det kommer mer idag då?
Låst ämne

Mrassarson: Det sägs att Ölund också kan bli kvar. Tror personligen det vore viktigt att behålla Ölund och Kinnvall, de är ju spelarna i bäst ålder. Självklart vill man ha kvar Bertil, Rödin, Lindbäck, Scott och Blomqvist, men de är gamla män i hockeyålder.

Johan Larsson är också en spelare som man absolut måste göra allt i sin makt för att behålla. Fantastiskt att han verkar överväga att stanna.
Låst ämne

Vad tror vi om Ölund då? Jag trodde det var en given förlängning men är väldigt tyst runt Ölund..
Låst ämne

9682: fortsätt bete dig som din profilbild så kommer farbror Karma att smälla in ett avgörande mål i match 7 a la Leksand-Modo. Hihi
Låst ämne

Mrassarson: Nej,den ende som det stod något mer om är Lindbäck som även han funderar på att stanna kvar.
Låst ämne

Farsang: Fortsätt bara vara Brynäs så kommer allt bli bra, hihi!
Låst ämne

« · 2517699 · »