honken21: Markan i nån annan klubb än Brynäs ställer jag mig mycket tveksam till att så blir fallet.
Riktigt surt igår, vi måste sätta chanserna och vi skapade tillräckligt för att vinna i SD, de fick en chans och tog den tyvärr. Ny match idag och jag vill inget annat än slå ut detta jävla pack!
Brynäs kom till spel med bara fyra seniorbackar. Och när två av dem, Oscar Eklund och Lukas Kilström, spred puckar till alla tänkbara adresser, blir det givetvis svårt att vinna mot Färjestad.
/Hans Abrahamsson
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Chris11: "Men är det någon mer än jag som sett att Frölunda är ute efter jacpb markström??? Skulle inte ttro på att han skulle gå dit om han nu kommer till sverige"
vet inte varför de skulle vilja en medelmåtta med sargat självförtroende
som kommer hem från en farmarliga med svansen mellan benen?
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Perfekt. Då har vi två bra alternativ till nästa säsong. Tackar Bulan (som är mitt förstaval) nej så har vi en kompetent erkänt bra taktiker i Melin.
Bra läge.
Huge: Håller med. Vi har egentligen allt att vinna. Brynäs har satt sig i en situation som jag inte tror många räknade med skulle vara möjligt.
Skulle vara rent horribelt att återigen bli utslagna av Fbk. Men viktigast var alltid kontraktet.
För första gången på länge har jag ingen bestämd känsla inför en match. Svårt att säga vad lagen kommer visa upp ikväll.
Jag tror vi har en bra chans om orket och modet finns kvar.
Slå ut packet nu för fan,gubbar.
hahii: "Markan e grym!"
grymt dålig ja.
eller du kanske har nån annan logisk förklaring till varför
han inte ens platsat som 3e målis i nåt av de lagen han spelat i?
Bratwursten: "Om Markström återvände till SHL skulle det inte förvåna mig ett dugg om han skulle vara ligans bästa målvakt.Om Markström återvände till SHL skulle det inte förvåna mig ett dugg om han skulle vara ligans bästa målvakt."
Ja det skadar inte att drömma.
Sheena Punkrocker,Sven Sewage mfl är inte intresserade av att diskutera hockey. De kommer mest in här med lite löjliga kommentarer då och då för att vara busiga.
Personligen har jag tänkt att ignorera detta i fortsättningen. Vi får se hur det går :)
Alla som sett lite hockey vet ju att Markan hade varit en toppmålvakt i SHL.
Zappaholic: "Är du full?"
jag har snarare inga GIGANTISKA Brynäs skygglappar
och har insett att det finns en värld bortom Gästriklands gränser.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Är Bulan smart llägger han hela pressen på FBK rent mentalt också.
De har inte missat ett slutspel på evigheter och vi har haft en skitsäsong och har egentligen inget att förlora. Alla vet det, men låt det bli officiellt via några snygga uttalanden också.