Davey_22:Det är fan skrämmande å se ett lag som faller ihop så totalt och en ledning i klubben som bara sitter å rullar tummarna , ...
Vad är Sundlöv å co`s agenda ????? att vara nöjda när dom spelar i korpligan !!!! blir så satans förbannad över hur laget sköts från klubbhuset , känner snart att det inte är värt å åka upp på ute matchen som man har köpt billjetter till och bokat hotell för hela helgen , blir 8 förluster till med den inställningen innan den matchen, så varför offra mer av vår tid , när laget å ledningen inte gör något ,
Rossa:
Det spelar ingen roll hur dåligt Brynäs spelar.
Jag hoppas ändå alltid att Brynäs ska vinna, och är aldrig glad
för att motståndarlaget vunnit.
Men tydligen finns det människor som är annorlunda.
Grattis till segern får jag väl säga då.
En av de sämsta matcherna på flera år. Vi har officiellt ingen förstamålvakt,för dålig nivå på både Honken och Rahm.
Lägg sen till en 7-8 utespelare som underpresterar match efter match.
Den nya målsättningen måste bli att klara top 8. Det är den verkligheten Brynäs måste landa i nu.
Lindström: Men hur gick det från fint spel och serieledning till detta? Allt svängde efter ET-matchen som vi vann...
Men hur??
Visst, man vinner som ett lag och förlorar som ett lag.
Men...Honken bjuder Modo på två mål som är helt horribla i 3e perioden. Det är så dåligt att jag knappt kan förstå det.
Han får ta på sig en stooor del av att vi torskar idag. Och när sen Lauritz missar helt jävla öppet mål.... Ja då visste man vad som väntade.
Så jävla less på det här...
Rossa:
Du är alltså som Brynäsare glad att Modo vann?
Du måste vara en konstig människa.
foppa78: Men det måste ju vara utvisning då Modoliraren slår bort klubban som ligger på isen. Det är helt regelvidrigt och ska enligt regelboken ge en tvåa.
Vill inte skylla förlusten på domarna dock, utan på vårt usla försvarsspel...
Zappaholic: Tack Lauritz..
Tack Bynäs för ännu en skitinsats
Tack Sundlöv för att duinte värvar. Vi har ett kanonlag som det är.
Zappaholic: Nu får vi lira 4 mot 3...det ska vara mål. Blir det inte det så avgår jag.
Tror Gunde sätter den från blålinjen...
Redigerad kommentar
- Modo var totalt sett bättre än Brynäs, men Brynäs borde ändå ha vunnit matchen. Lauritzen får inte bränna det läget i sudden.
- Lauritzen har raderat ut Lindholm i Brynäs powerplay. Där måste Tommy Jonsson agera.
- Domarna var som vanligt kassa åt båda hållen.
- Försvarsspelet över hela banan var alldeles för dåligt. Backuppsättningen består av flera backar som inte är ES-mässiga och då måste forwards jobba hårdare för att det ska hålla.
- Honken gjorde en av sina sämre insatser. Synd, han är superviktig med tanke på hur svag backupen är.