Brynäs IF

728193 inlägg · 7961 ämnen

Brynäs IF-Skellefteå AIK 18/2 2012

« · 1468548 · » Till forumet

Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 18/2 2012
Anders Berg:

Och du gottar sej som vanligt vid skador och nederlag för Brynäs.,,
Kommentera

Bissett_19: vi ska nog vänta med att måla fan på väggen innan för cykelreperatören tittat på skadan
Kommentera

Bissett_19: En otroligt ful och medveten bentackling av Jimmie Ericsson och jag är inte förvånad. Det har alltid varit en småful och grinig spelare, dessutom feg.
Syns tydligt på bilderna att han skjuter fram vänsterbenet lite extra, det gör man inte om man tänker tacklas med kroppen.
Kommentera

Bissett_19: Var nu inte orättvis mot Berg. Det är ju  så man får förmoda Sundlöv tänkte och tänker: det blir inga skador men om så finns det nån fullgod stand in för t ex Järnkrok?
Kommentera

Det såg inte bra ut för Calle han kan bli borta länge tyvärr:-(. Sen att idiot Ericsson inte ens får en tvåa bevisar ju bara hur patetiska domare vi har i Sverige!!!
Kommentera

Huge: Håller med fullt ut. Ericsson har alltid varit en feg kärring på isen, helt övertygad om att det var medvetet.

Dessutom ingen utv, nån som är förvånad?

Vedergällning tack!
Kommentera

sylf: Spelar LJ?
Kommentera

sylf: Haha nä du nu ska domarna hjälpa SAIK in i matchen också ska du se!
Kommentera

sylf: den bästa hämnden är att vinna matchen
Kommentera

Märklig känsla, 2-0 i ledning men ändå vill man bara morra över det här med Calle...
Kommentera

arnio: 3 p och en riktig jävla överkörning på Ericsson, det är den bästa hämnden. Han ska ha så mycket stryk!!!!

Redigerad kommentar

Kommentera

Jaha, då blir det precis som vanligt, en nagelbitare ända in i kaklet. Det är väl själva fan att det ska vara så förbannat svårt att stänga en match :-(
Kommentera

70 Rodrigues: och ingen hämd på fittan Ericsson, man blir fan mörkrädd över flatheten hos Brynäsarna.
Kommentera

70 Rodrigues: Som sagt, poängtapp idag och den bäste (ende) framträdande centern borta så hänger nog en topp 4-plats väldigt lös i slutändan.
Kommentera

70 Rodrigues: Domarna håller på att förstöra sporten, så jävla illa är det!
Kommentera

Nu kunde inte domarna blunda längre. Nu avgör vi den här skiten tycker jag!!!
Kommentera

sylf: Vilket underbart pass av Wännström till Silfverberg. Nu borde det väl ändå vara klart :-)
Kommentera

Bissett_19: Ja, så är det. Ta den jäveln vid handskaket. Ingen ska komma undan sånt med kroppsdelarna i behåll!
Kommentera

Jajamensan! Wännström är ett tydligt +tecken under säsongen, tycker jag. Och så denne Silfver... där talar vi klass!
Kommentera

sylf: Jaha, så blöder Larsson. Att SAIK spelarna inte fått betala för sitt grisspel är fan otroligt, så jävla synd att vi inte har någon som kan visa stake o sänka Ericsson, bedrövligt!!!
Kommentera

Clarence: Men inte nån jävel sänker fnasket Ericsson, jag är fruktansvärt besviken!
Kommentera

70 Rodrigues: skärpning nu pojkar, här ska det inte dödas eller knäckas knäskålar, ni beter er som neandertalare.

Redigerad kommentar

Kommentera

70 Rodrigues: Nä, det är ett av problemet med laget. Man saknar en Stigge Salming som kunde väcka respekt. RIKTIG sådan.
Kommentera

sylf: lägg med Sylf.
Kommentera

Förargligt att Luleå gäckar oss från serieledningen hela tiden. Hur länge kommer de ha en match mer spelad??

Kommentera

arnio:

Respektera att folk är arga och besvikna.
Kommentera

arnio:" skärpning nu pojkar, här ska det inte dödas eller knäckas knäskålar, ni beter er som neandertalare"

Jo men visst, vi sjunger We shall overcome, Kumbaya o röker på en feting istället!!!

Kommentera

70 Rodrigues: Han röker nog inte, han tar en kopp te eller nåt.
Kommentera

Bissett_19: arg och besviken kan man vara men man kan ju försöka att vårda språket ändå
Kommentera

sylf: te med honung är mumma, jag tror att jag går och tar mig en kopp.
Kommentera

arnio: Försvinn härifrån om du inte kan ta att folk e förbannade! Ta ditt jävla språk och kör upp det i arslet, det här är ett fritt forum där moderatorer avgör vad som får skrivas eller inte.
Kommentera

sylf:

Känns som om vi får tillbaka Calle denna säsong då är det en bonus,både Petter och Wikegård tyckte det såg ut som ett korsband som rök.
Känns så jävla surt.

Wännström och Bertil grymma ikväll.
Kommentera

sylf: om detta är ett fritt forum så har jag rätt att be vissa skribenter att tagga ned och vårda sitt språk, minst lika stor rätt som du har att be mig dra eller Sylf har att kalla mig för idiot i alla fall. Trivs du inte på forumet så kan ju du dra annars.
Kommentera

Bissett_19: oj oj vad jag håller tummarna för Järnkrok :-S
Kommentera

4 veckors bortavaro skrivs det nu om kring Järnkrok. Tänk om det då  kunde visa sig bli 2 istället för 8... 

Kommentera

arnio:

Besked från Linus Norberg:

"Järnkroks skada är allvarlig.
Läkarna är bekymrade"
Kommentera

Clarence: Ja är det något vi saknar i dagens Brynäs så är det en riktig jävla tuffing som kan stå upp och spöa skiten ur en sånn jävla fitta som Ericsson måtte djävulen ta aset!
Kommentera

arnio:  "om detta är ett fritt forum så har jag rätt att be vissa skribenter att tagga ned och vårda sitt språk, minst lika stor rätt som du har att be mig dra eller Sylf har att kalla mig för idiot i alla fall. Trivs du inte på forumet så kan ju du dra annars."

Det är ju tydligen du som inte trivs med vad som skrivs och du borde du ju dra?

Kommentera

atilla: skriver Aftonbladet 4 veckor så är jag lätt optimistisk i alla fall. De överdriver ju alltid och Järnkrok lär ju knappast ens vara undersökt än så vi får bara vänta och se.
Kommentera

atilla: Man tycker han borde ha fattat det nu..........
Kommentera

atilla: jag drar inte men jag kan ju försöka sprida lite vett.
Kommentera

arnio: Lycka till!
Kommentera

arnio: Men du vet gosse, det kan visa sig vara åt andra hållet också och med den otur Brynäs brukar ha när det gäller skador så stålsätter i alla fall jag mej inför en eventuell bulletin om att säsongen är över för han.  
Kommentera

Kusin Lindholm har ofta jämnförta med CJ så nu får han väl step up och gå in i andra kedjan och visa vilken talang han är!

Sen om nu både Dackell, Granström, Johansson och Molin fortfarande är skadade ser det dock lite tyngre ut. Dax att börja matcha fler juniorer? 
Kommentera

Clarence: det till nog till att Brynäs var sig förbi kvarten i alla fall om Järnkrok ska få lira i slutspelet. Kanske Dacke kan förstärka laget medan Järnkrok är borta. Surt sa räven i alla fall
Kommentera

arnio: Du har kanske sett att jag konsekvent tippat att Brynäs inte går längre än till kvartsfinal i år heller, detta inte ens med en Calle Järnkrok i laget. Skulle han, den enda enligt mej riktigt bra centern, nu vara ur spel kan du lätt räkna ut hur jag taxerar Brynäs chanser i denna kvart... 
Kommentera

Clarence: Han begriper inte. För honom går solen upp även i morrn, och vinner vi inte guld i år så gör vi det nästa år, eller nästa eller nästa. När vi gör det om sisådär 200 år så kommer han (och nåra till) att säga vad var det jag sa!
Kommentera

Clarence:

Tror du verkligen att tex Modo eller Växjö skulle betvinga Brynäs i en kvartsfinal?
Kommentera

« · 1468548 · »