Brynäs IF

724847 inlägg · 7958 ämnen

HV 71-Brynäs IF

« · 370909 · » Till forumet


Sv: HV 71-Brynäs IF
sylf: Om jag uppfattat det hela rätt så ifrågasatte du kvalitén på en ny ev center, med tanke på att vi har dålig ekonomi.
Jag menar att SK skaffade de spelare jag räknade upp, tack vare bra fingertoppskänsla och god scouting fastän ekonomin var skral.
Vad är det som säger SK inte kan upprepa bedriften med en ev ny center?
Även om man går till pressbyrån kan man mao få en bra spelare.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
magoo70: Vi får hoppas att dom tar chansen, men det kommer tyvärr inte att räcka till. Idag är dagen vi tappar slutspelsplatsen.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Mickis: Var inte så negativ...större skrällar har väl hänt. Minns fortfarande "OS-finalen" -80
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Hong Kong: Säger -99 istället. Men i kväll så blir det torsk tyvärr och jag kan ge mig f-n på att MoDo vinner
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
65Selander: Hoppas inte att Modo vinner, ska hem och kolla på den machen i kväll
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Andersson79: Med tanke på vad Brynäs har satt sig i för sits så fatas ju bara att dom vinner också, förresten alla lag under oss vinner säkert!
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Hong Kong: Jag är inte den som brukar vara negativ, men idag blir det svårt att få en poäng.
Men iofs så brukar det bli vinst när jag tippar förlust.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
65Selander: Allt talar för att Brynäs ska få torsk i kväll. Så därför tror jag dom vinner med.........3-2!
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Hong Kong: Jag tror på dig. Som alltid.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Boström: Hopaas på vint!
men tyvärr kommer det nog aldrig inträffa...
voikken jäkla svacka!
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Huge: Ja,du har helt rätt,jag ifrågasätter kvaliten på en ev ny center pga ekonomi.Dom spelare du räknade upp,du får det att låta som om dom vore nåra Gretzkyn allihopa.Faktum är ju att det lag vi ser idag knappt är bättre än det vi såg förra säsongen.6 poäng skiljer vid omg 37.Den enda skillnaden säsongerna emellan är att i år har vi en bättre målvakt.Spelet ute på banan har gett ungefär lika mycket poäng och det är det som räknas.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
westerlind: Du är invaggad i rätt religion...=)
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
65Selander: Du, det skulle inte förvåna mig om alla lah under oss vinner och vi torskar.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
sylf: Det skall väl till din svartsyn, och endast den, för att konstatera att
årets upplaga är likvärdig med fjolårets.
Att alla övriga lag har blivit betydligt starkare iår jämfört med fjolåret, det har du tydligen inte noterat.
Vi har väl tagit ungefär lika många poäng hittills som vi gjorde på hela förra året. Men det säger väl heller inte något....
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Våra två nyförvärv från Timrå har nu båda blivit allvarligt skadade mot Djurgårn...
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Clarence: Allt är, som bekant, Djurgårdens fel. ;)
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
sylf: Dax att kalla på Mike Harder kanske???
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
70 Rodrigues: Ha! Möjligen får vi se Jeff Williams göra comeback. Det lär ju skapa samma hysteri bland fansen som Knutsens återkomst till Djurgården. Eller inte.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
70 Rodrigues: Fan vilken kille! Han skulle jag mer än gärna se i Brynäs nästa år.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Jag tror att Brynäs kan skrälla idag, helt allvarligt. De har ingen press på sig om man tittar på laguppställningen...
Visst de måste ju börja att vinna men matchen mot luleå på tors anser jag är en viktigare match än den ikväll...

Tror att Jocke får sitt genombrott ikväll och att backarna tar ett större ansvar än vanligt...

tips: 3-3....
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Mickis: Han spelar i Frankfurt Lions numera, jag vill gärna se honom som ersättare till Lind om dennes skada är allvarlig, snacka om hjärta den killen har.Han visade mer hjärta på dom få matcher han spelade i Brynäs än vad anger har gjort på snart nästan 2 säsonger...
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Lind ska alltså ersättas "om skadan visar sig allvarlig". Samma, gamla vanliga avvaktan att vänta, alltså. Är det inte allvarligt nog om Micke så missar "bara" 3-4 matcher? Det här slitna Brynäs-resonemanget håller inte.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
70 Rodrigues: Hur gammal är Harder?
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Mickis: 730208 är han född. Förra säsongen spelade han för Italienska HC Merano och gjorde 42 poäng på 26 matcher, 18 mål o 24 ass samt 10 min utv.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Vinner Brynäs ikväll ska jag sätta in en hundring för varje mål dom gör till Brynäs-insamlingen. Är det någon som törs anta utmaningen ?
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Makkan: Lätt!!!
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Makkan: jag är på!
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
70 Rodrigues: Ja han skulle kunna få ett 3-års kontrakt. Man kan byta Roger Kyrö mot Mike Harder. Jag har alltid gillat Kyrö men jag tror han har gjort sitt.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Mickis: Kyrös knän är som mina helt slut.Visserligen har Harder också haft problem med knäna men har dom senaste säsongerna varit frisk. In med Harder NUUUUUUU!!!
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
70 Rodrigues: Hmmm men nu är det inte vi som bestämer:-(
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Mickis: tråkigt nog...
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Mickis: Nä, för då hade Brynäs varit ett topplag :-))
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Huge: Svartsyn eller inte.Jag sitter i alla fall inte och kammar mig med osthyveln och är nöjd när laget förlorar med uddamålet.Faktum kvarstår ju,6 pinnar mer i år än förra.Att ALLA övriga lag skulle ha blivit bättre ? Vad grundar du det på ?
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
sylf: var kommer ryktet ifrån?
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Lunkan: en säker källa.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
sylf: Det är en rent allmän bedömning jag gör. Möjligtvis att Malmö i mina ögon är ungefär likvärdiga med fjolåret. Övriga lag tycker jag har blivit bättre. I synnerhet de lag vi tampas med om slutspelsplats.
Vilka tror du är nöjda när vi förlorar?
Motståndarna möjligtvis.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Huge: Jag tycker lag som Modo,MIF,SSK,LHF gjort en sämre säsong i år.Leksand inte ett dugg bättre än förra året.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Sitter och jämför hv:s och Brynäs laguppställningar. Ungefär som att jämföra USA:s armé med Norges, Mike Tyson med Paolo Roberto, Stålmannen med Kalle Anka, Hells Angels med PRO, Malmö FF (fotboll) med Åshöjden osv osv. Gör Brynäs mål ikväll=stort, förlorar med mindre än fem mål=större, spelar jämt i två perioder=störst.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Här går det undan!
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Är det bara 70 Rodrigues och Lothar som törs utmana om en hundring per Brynäsmål ikväll ?
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
43 sek !!!!!!!!!!!!!!! va fan är detta ???
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
1-0 efter 43 sek
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
sylf: Det är väntat med laget vi har i kväll!

Nu kanske det blir slut med snacket om alla junisar och Lundström i mål ;-)
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Det är för att förstafemman saknar juniorer. Vänta bara tills fjärdekedjan trampar igång!
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Lilljanne: Vi spelade jämt i ungefär 30 sekunder !!
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
sylf: mål efter 43 sekunder för hv in i 1:a, illa, illa...
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
sylf: Det är godkänt!
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
70 Rodrigues: Läge för GP att börja kolla på sin lapp redan nu.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
65Selander: Jaså, idag gick det fort - är matchen redan slut? Jag väntar nog till tredje perioden innan jag dömer ut försöket med juniorerna.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Makkan: OM Brynäs vinner ikväll så skänker jag 1 miljon per mål till HV71!! förlorar man mot det här laget så behöver man faan hjälp ;)
Kommentera

« · 370909 · »