Redigerad kommentar
Huge: Men vad fan är problemet?? Han stöter för högt mot en spelare som backar upp mot blå. LJ skulle behållit sin position framför målet. Det är vad jag anser. Du och jag tycker inte lika...går det månne att acceptera utan att idiotförklara varann????
Jag är inte, likt en del andra, ute på en personlig vendetta mot Lasse. Dock tycker jag han varit en katastrof i höst, livsfarlig i egen zon och ofarlig i motståndarnas.
Och vilka är "vi" som du talar för?? Prata för dig själv istället...
Huge:"VAD han istället borde ha gjort och som isf hade varit ett bättre alternativ, om vi nu råkar ha missat vad du vill säga?"
Du skriver "vi" har du löss eller?
Huge: Men snälla Huge, LJ skulle helt enkelt ha tagit pucken satt full fart famåt fintat allt vad HV spelare heter och avslutningsvis, med en Zorrofint, lagt in pucken i krysset!
Hur svårt kan det vara?
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Zappaholic: Så du tycker alltså att LJ är en bidragande orsak till Hvs 1-0 igår?
Frågan är då vad du tycker att han ska göra istället för det han gör? Han gör helt rätt och är det någon som ska kritiseras för det målet så är det Sunken, men det ska han inte för Kristiansen gör det bra.
Huge: Svamlar? Det är ju du som skriver en halvtaskig uppsats i ämnet och inte jag...
Vår högerforward är nära deras back men stöter ju inte dit när LJ stöter upp. Sen har du din åsikt och jag min över hur LJ agerar.
Ok, jag ger mig om blindkäppen och nöjer mig om du åtminstone köper ordentliga glasögon ;-)
Huge: Avdelning okunnig och blind alltså??
På dig låter det som om HV-spelaren är på väg framåt i denna situationen och då kanske du ska ta och titta på highlights en gång till. Tycker du då fortfarande att HV-spelaren är på väg framåt kanske det i så fall är du som ska inköpa blindkäpp...
Vår högerforward har gott om tid att plocka upp HV-spelaren om han skulle vända framåt. LJ stöter för högt, inte tokrusar dock som jag skrev i stridens hetta, varpå Sunken blir själv framför målet. Där tycker jag LJ skulle varit närmare Honken och vårt mål.
Vad hände med Bifs PP??
Avd övermod/kladd i F Y R A minuter, helt plötsligt stod alla still och dumpar puckar till höger & vänster HELT utan tanke.
Detta gjorde att vi tappa 2 minst sagt viktiga pinnar.
Sedan Widing, ska an skratta eller gråta? Lasse J ser ut som en Nhl stjärna mot han..
Clarence: Tycker det vore fel om inte Brynäs satt mål på SM-Guld för truppen i år. Fantastiskt skickliga spelare och det verkar vara många vinnarskallar. Nästa år är många tongivande spelare borta, detta är Brynäs år och vinner man inte i år kommer det dröja.
Måste tillägga att om HV inte vinner hoppas jag Brynäs gör det, majoriteten av de framträdande spelarna är unga och svenska och spelar rolig ishockey.
Huge: Pettan defensiv? Har Elitserierekordet i flest poäng av en back på en säsong... Härlig match för övrigt, intensivt och grinigt precis som det ska vara =)
Danne Larsson spelade makalöst idag och gav oss chansen att vinna för att Brynäs hade chanser och borde vunnit kan man inte säga något om. Jag måste säga att jag är imponerad av ert PP, bättre än HVs när det var som bäst, intressant att få uppleva det i motsatt riktning!
Lev väl Brynäsare och tack för en god match, tror ni kommer få en väldigt roligt vår, det är ni värda efter några år av besvikelse.
LJ tokrusar upp på skytt utan att ha minsta koll på vad som försiggår bakom hans rygg. Sen när blev det hans uppgift??"
Löjligt, du ville bara hitta ett fel från LJ:s sida.
Det pinsamma är ju att du lyckas hitta ett fel där han gör rätt.
Ingen går på skytten och LJ står mitt i slottet rättvänd och har Sunken bakom ryggen som ska markera Kristiansen.
Vad fan ska LJ göra i det läget anser du?
Uppenbarligen släppa fram deras skytt och backa ner i knät på Honken.
LJ tokrusar dessutom inte på deras skytt, som du påstår.
Inte en siffra rätt från din sida i det här fallet.
Slutspelskaraktär på matchen. Tror det kommer se ut så här i kvarten också mot vilka de än möter. BIF kommer vara med i matchserien men inte ha det sista extra. Bittert att när laget försvarsmässigt gör det bra då finns det ingen skärpa i offensiven.
...eller åtminstone ett mail till de du diskuterar med.