Bissett_19:
Jag är en av dem som länge försvarade LJ, men det finns en gräns och jag är böjd att hålla med dig. Vad som har gått fel kan man bara spekulera i men ett enkelt konstaterande är att Lasse funkar inte i dagens Brynäs, punkt. Sedan tycker jag att Jonte Carlsson inte är en särskilt bra ersättare, men det blir iaf inte sämre.
Hansen Ollas o MJ ska också va me där håller me Huge om det!
Riktigt härlig seger ikväll! Tack SVEDBERG, Järnkrok o Silver framför allt =)
Bissett_19:
Uuunderbar seger!!..
Har fortfarande såå jäkla svårt att fatta att jag faktiskt inte håller tabellen upp och ner när jag tittar på den...:)
Huss:Sköna poäng även om det kändes oroligt många gånger. En suverän laginsats toppat med grym isants av Järnkrok och framför allt Svedberg.
LJ? Ska han börja redan med sitt nonchiga spel?
Väldigt skönt!
3 mål på Calle, 3 ass på Silfver och 97,5% på Svedberg.
StoltBrynäsare:
Håll dig i mål för satan Svedberg, blir livrädd var gång han är på utflykt.
70 Rodrigues:
Risken finns, men tycker ändå zebrorna har varit rätt ok ikväll. Det var en jävla matchklocka att gå sakta dock.
Redigerad kommentar
arnio:Vi får väl se hur backarna klarar sig när det är slut på lunken och
slutspelet startar.
sylf:
När det gäller MJ tror jag det handlar mer om omgivning, eller rättare sagt vilken roll han får. I inledningen spelade han i en fjärdekedja bredvid Hansen, där kommer hans egenskaper bättre till sin rätt anser jag. Han är duktig defensivt och att få spela ett kontringsspel passar hans speed utmärkt. Nu spelar han i en offensiv lina där han inte får samma betalning för sitt skridskoåkande utan hellre bör spela konstruktivt vilket ärligt talat inte är hans främsta kvalité. Sätt honom med Hansen igen så ordnar det nog sig.