Zappaholic:
Hur ser Ni då på hånet mot supportrar/intressenter när spelare åker runt m 1912 på bröstet utan att göra sitt bästa / gör rätt för sjukt höga lönerna?
Jag tror egentligen inte det är gnället i sig som folk (mig inkluderat) reagerar på, utan sättet det framförs på av vissa personer. I mina ögon är det en fruktansvärd attityd att som supporter konstant gå in med hånande och nervärderande ord om spelare och ledning. Så fort minsta anledning till missnöje finns så försöker alla övertrumfa varandras hånande ord och det slutar oftast i regelrätta personangrepp.
Gnäll och missnöje är så klart alltid en stor del av sportforum överlag, och bör alltid tillåtas. Det är tonaliteten och attityden i gnället som oftast är onödigt förnedrande på detta forum, enligt mig.
Johan Norrström:
Antagligen ett uttryck för personlighet, finns det en chans och man har en stund över... gnäll.
För några dar sen lade Bisset ut en fråga om vilken Brynäsmålis vi gillade mest.... det dröjde inte länge förrän nån såg sig tvungen att lägga ut namn på målvakter som inte lyckats lika bra. Kanske är det så enkelt att skall en hyllas måste minst en hånas. Märkligt sätt att behandla spelare som spelat i vårat eget lag.
Redigerad kommentar
SWEATT: Nej, håller med där, någon gigant i egen zon ska han heller inte vara, den typen återstår att ta in. Han är heller något marknadsföringstrick som Brashear för att höja publiksiffrorna och skärra motståndaren förutom att vara ett rundningsmärke, den typen återstår också att ta in.
Jag tycker vi ger Jesse en bra chans att komma in i spelsystemet innan vi börjar betygsätta. Litar än så länge på Bz:s magkänsla.
SWEATT:
om du läst något av mina andra inlägg här på HS så borde du vet att jag alltid är fruktansvärt seriös hela tiden.
Powerfade:Förutsätter att det är hans mål/ass samt teknigar dom betalt för. INTE att gnuggande brunkare (finns det i J20 eller i Almtuna att få billigare).
Sen ska såklart det förstärkas på backen, OM nu Bif har några ambitioner att gå långt...
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Det man kunnat sett på youtube av han så ser han stabil ut och går gärna på kassen själv. Bra storlek och ser tung ut att möta.
Bara att hålla tummarna nu.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Sven Sewage: Du verkar inte ha så bra koll på Brynäs, om jag ska vara helt ärlig. Försöker du bara provocera med din inkompetens eller vad är det frågan om?