sylf: Sant, men Luddes tyngd hade varit riktigt bra att ha i det här slutspelet. Dessutom, vad är det för fel på killar som vågar sticka ut hakan lite? Det känns som det är mer ett hockeyfenomen att det är förbjudet.
Kolla in fotbollen med Guidetti, Zlatan m.fl.
Den här killen skulle jag vilja se i Brynäs tröja, synd att vi inte lyckades snärja honom när det skar sig mellan honom och DIF.
sylf: Håller med till 100%. Denne yngling är inget att lägga tid och kraft på. Det finns i så fall bättre alternativ i egna organisationen, både vad det gäller prestation på och utanför isen.
70 Rodrigues: Han som söker nytt... ..vad har han tänkt sig egentligen? Han kan väl inte få det så mycket bättre än han har det. Måste handla om att han vill ha upp sin lön.
I BIF får han ju emellanåt spela i producerande linor, spela PP etc.
Att BIF tvekar på den andre kan jag förstå (hockey/krona), men det vill ju till att man hittar bra ersättare oxå.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Edit: femtecenterroll för Lindholm, glömde att Enterfelt redan är klar...
Zzz:
Om du tänker på vad Boork sa om Enterfeldt i chatten så blandade han ihop honom med Lauritzen.
Peja: Jag vågar inte räkna in Enterfeldt än, enligt Boork har även Färjestad ryckt i honom. Nu står det ju överallt att han är klar men det är många spelare som enligt media har varit klara för 2-3 klubbar.
70 Rodrigues: jag tycker Brynäs ska förlänga med Nordqvist om han går med på en rimlig lön.
Känns som att Stephen Dixon efter en riktigt bra säsong i Finland borde och kan vara en vass förstärkning som en andre center?!
Eller är han under ett svårt kontrakt så det kanske inte går?
Peja:
Järnkrok, Enterfeldt, Nordan, Hansen, Lindholm
Ser hyffsat ut tycker jag.