Lindström: Inte helt oväntat. Hade gärna sett honom här igen, men som sagt...inte oväntat om det blir Malmö
Lunkan: Det finns inte någon som helst garanti för att man vet bäst bara för att man har ett förtroendeuppdrag i Brynäs. För mig som supporter är de sportsliga framgångarna viktigast. Vilket man har totalt misslyckats med de 3 sista säsongerna. mycket beroende på att man helt enkelt inte haft ett tillräckligt bra lag. Så någonting är helt uppenbart fel i dagens Brynäs jämfört med storhetsperioden. Och detta måste supportrarna få ha åsikter om
Huge: Hittills har ingen såvitt jag vet redogjort för sina kunskaper, sin insyn och sin ev erfarenhet av att vara i nån ledande position i klubben eller i övrigt ha meriter från liknande uppgifter i andra sammanhang och klubbar.
En dag ska jag berätta för dig Huge :-)
Huge: "Fattar du trögt?
Det är inte rätten att ha en egen åsikt i sig jag klagar på.
Det är när åsikten uttryckligen kombineras med att man underförstått och som oinsatt okunnig lekman anser sig veta och kunna bättre än insatt kunnigt yrkesfolk.
Hur många dar ska jag vänta innan polletten ramlar ner?"
Så det innebär att du har kollat CV't hos samtliga skribenter här?
Nu är du ute på djupt vatten utan dina rosa armpuffar igen.
Veckans boktips är en saga av HC Andersen som skall passa din personlighet utmärkt. Är inte helt säker på att du skulle förstå andemeningen dock.
http://www.expressen.se/kvp/sport/karlskrona-hk-varvar-duo-fran-konkurrenter/ blir intressant att se om dom hänger kvar efter säsongen . laget ser ju faktiskt helt ok ut.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Huge: För att spinna vidare på läkarjämförelsen.
När min fru väntade barn och hade problem med sitt bäcken sjukskrev hennes läkare henne under resterande graviditet och skickade in dokumentation till Försäkringskassan. Vi fick kort därefter tillbaks ett meddelande om avslag och något upprörd gick jag till läkaren och ifrågasatte hans beskrivning av tillståndet.
Efter viss argumentation fick jag beskedet "Skriv själv då, så undertecknar jag!!"
Sagt och gjort, jag skrev ett nytt utlåtande som läkaren läste igenom och undertecknade och..... Försäkringskassan godkände.
Kan väl kanske kalla mig läkarcoach efter detta ;-)
Redigerad kommentar