Redigerad kommentar
Min katt heter Måns. Han är snart 8år. jag kör en vit bil och en grå bil. Min fru ser helt ok ut. Jag har två barn. zzz zz zzz zzzz
KulaShaker: Kan inte Admin "döda" den här tråden så börjar vi om på ny kula ?
Fast det är ju klart då gäller det ju att samma människor inte börjar om igen med samma saker....
Huss: Svårt att läsa innantill?
Så här skrev jag: "eftersom jag saknar både kunskaper och erfarenheter från att sitta i nån valberedning eller i övrigt nåt sammanhang där man ska vaska fram en slutlig kandidat som man bestämmer sig för"
Vad betyder "eller i övrigt i nåt sammanhang där man ska vaska fram...."?
Jo: valberedning var exempel på ETT sätt att rekrytera till poster i föreningen men att man nödvändigtvis och sannolikt inte använder sig av den metoden när man ska tillsätta en klubbdirektör.
Och det var därför jag lade till "eller i övrigt nåt sammanhang..."
Men du tyckte väl det var roligare att märka ord än att se andemeningen, förstår jag..
Redigerad kommentar
gevalia: Det är väl dags för "semi"-finaler. Går finalen över sju matcher är det klart den 3/6.
Markström är suverän!!
Redigerad kommentar
Pettisbif:
att Oscar Lindberg skulle skriva på för er känns ungefär lika troligt som att Niklas Bäckström skulle skriva på för oss
Brynäsgubbe:
Finns det något tecken på att BZ arbetar över huvudtaget?
eltifoso:
jag skulle sätta honom i den här kedjan:
Mannberg - Oscar Lindberg - Olden
Eller så kan ha gå till Skellefteå AIK och spela med typ Pesonen, Holmström, Calof
Huge:
Ja. Men vår förstafemma är bättre än er fjärdefemma!
Näe, nu blev det fel igen! ;-)
brynäs08:
Nu har det ju vart några väldigt intressanta utläggningar så det kanske blev lite trångt om utrymmet ;-) ..... om du lägger ut seriöst menade funderingar och tankar kring den tid BZ har tillbringat i Brynäs så tror jag nog att du får igång en diskusssion. Efter omständigheterna så tycker jag för min del att det gått ganska bra för han, det var ju inget drömläge med alla skador och dåliga resultat.... ser fram emot hösten!
Redigerad kommentar