Huge: "Vet du ens vad uttrycket "komma till skott eller handling" betyder?"
Ja, men det är väl tur - och antar jag huvudsaken - att herrn vet det då...
Ska jag kanske använda ordet "resultat" i stället då, för det var liksom andemeningen i vad jag försökte uttrycka. Om nu Bengtzén, vi säger väl det då så du blir nöjd, kom till "skott och handling" så gav det ändå inte "resultat" i slutändan vad gäller Wilson. Ett nytt tillkortakommande kan konstateras i "dragkampen" om spelare med en eller flera konkurrentklubbar. För Bengtzén har ju verbalt konfirmerat att han faktiskt ville ha kanadensaren till Brynäs så finns ingen anledning betvivla sanningshalten i det, som en del här inne tar till för att försöka trösta sig efter den nya smäleken på spelarfronten...
Börjar mer och mer tro att BZ hade något taktiskt bakom avslöjandet att man tittar på Wilson. Vill iallafall tro det, för annars är det ju rent ut sagt korkat att gå ut med vem man är intresserad av.
Tror och hoppas på en liten, ung, vindsnabb (sweatt), målskytt som inte fixar sista steget till NHL tack vare sin storlek.
Wilson blir årets flopp (önsketänkande)
BIF96: Vi får väll snuva Linköping på den här spelaren då!!! ;)
Eller så passar vi på nu när det är kaos i HV71. BZ ring fort som fan......
Erik Christensen http://www.eliteprospects.com/player.php?player=10880
Clarence: Jag håller med. BZ bör ha som ambition att värva alla världens bästa spelare. Alla ska vara ettor. Kosta vad det kosta vill liksom.
Jag tror även du har rätt i att Växjö skänkte Johnson till oss i brist på intressenter.
Nyanserad analys.
kennys: "Jag är helt överygad att Brynäs förlorade budgivning vilket man i precis alltid gör. Jag var nöjd med att Sundlöv försvann. Brynäs stora problem är att man i princip aldrig har ett tillräckligt bra lag för att ta sig upp från bottenträsket, vilket också många ledare i Brynäs bekräftar. Det BZ har visat hittills känns bara som en stor besvikelse. Vi kan inte diskutera 8:e backar, vi behöver 1.e forwards och 1:a backar för att kunna lyfta"
Mycket bra skrivet!
Carl Lejonkräk:
Jag anser att sportchefen aldrig skall nämna ett namn på spelare man vill värva hur mycket än otåliga fans gråter o gnäller i mail o på forum. Spelare presenteras när det är signat och klart!
kennys: Vi kanske förlorade budgivningen men inte för att Brynäs har det sämre ställt rent ekonomiskt än Modo. Antagligen ville Wilson ha mer än vad Brynäs var villiga att ge honom. Förhoppningsvis har vi något bättre på gång. Nu vet vi åtminstone vilken "skicklighetsnivå" Bengtzén letar på.