Redigerad kommentar
Carl Lejonkräk: Det är ju samma visa dag efter dag. Jag orkar heller inte skriva vidare. Tjafs och gnäll från ena, eller andra sidan lägret. Trist och dumt.
Men ha så kul i ert alldeles egna lilla forum!
Redigerad kommentar
Huge:
Nu antar jag att han menar att de gått förbi oss ekonomiskt.
Vilket de har.
Våran backbesättning oroar mig inte. Samtliga nyförvärv känns spännande,ingen oro där heller. Starky och Sandström känns helt ok.
Det enda orosmolnet för mig är Ollas och Enterfeldt. Just nu känns det som att statusen på de två är skillnaden mellan en rolig säsong och en mindre rolig säsong.
BZ kanske satsar på ett budget alternativ ....när han tänker fylla sista center platsen ?
...rysningar .....
Carl Lejonkräk: Om hur många år?
Hahaa. Ponthus Westerholm är vår nya Granis :)
Pow och Paw är ju mer retstickor. Det är väl ok, snackar mycket och knuffas lite. En ren fysisk faktor i stil med typ Hedman har vi ju inte.
Men herrar som Bertilsson,Andersén,Kilas,Johnson,Enterfeldt,Zanetti och Sunken är inte rädda för att vara fysiska.
Redigerad kommentar
Peja: Jag tycker Johnson är fysisk i det avseendet att han vinner närkamper och gräver ut puckar ur trånga situationer. Han kan gå i närstrid och "vinna kampen".
Men det är ju bara det intrycket JAG fått.
Peja: Skulle också viljat ha en Hedman-typ i laget. En som får motståndarna att tänka en gång extra ute på isen och som kan vara god för några baljor typ.
Davey_22:
Det jag far efter är en relativt billig rollspelare o forward som inte har huvudet helt under armen utan kan väga "våldet"/situationerna
Måste finnas nån sådan i AS el nordamerika som kan gå in o ta 5+ min i speltid/match
Det är en kille som ska juste ska tackla backarna så de snabbt tvingas spela pucken el bara önskar åka o byta.
En Granis fast med fart under rören och bra tacklare
Eller helt enkelt en Aarnio
mk:
Ska vara en rollspelare, i en fjärdekedja som kan slängas in för att förändra matchbild, ställa frågor...va fan vill du?-hockey för att använda Wiken språk
5-10 min per match
Max 80'/mån (snittlönen i shl), gissar att Jämtin kräver 200'+