Brynäs IF

724882 inlägg · 7959 ämnen

Soling

« · 326611 Till forumet


Sv: Soling
Huge: Enligt spelarna själva, i intervjuer efter matchen, bestämde man själva inom laget att byta spel, och Hardy svarade på intervjuer att han inte hade en aning vad som hände med spelet i vändningen.
Kommentera

Sv: Soling
Anger och Soling har attitydproblem, Anger tycker att han är underbetald enligt dagens expressen.
Visa att du är värd pengarna istället!!
Skicka honom till LHC nästa år, där kan han spela om pengarna är viktiga.
Kommentera

Sv: Soling
Käcken: Var i Expressen har du läst det? Länktips tack!!!
Kommentera

Sv: Soling
70 Rodrigues: Tror bara det står i pappersupplagan!
Kommentera

Sv: Soling
Lunkan: Ok, tack!!!
Kommentera

Sv: Soling
Inför säsongen uttalde sig Soling att han skulle göra flest mål i Brynäs,det är bäst att han sätter fart.Anger har problem,eller har Brynäs problem med Anger.Vilken skillnad på Anger i landslaget,mot när han spelar i Brynäs,karln jobba ju när han lirade i KarjalaCup
Kommentera

Sv: Soling
roger: Om Anger har fällt ett sådant uttalande så ska han bänkas!! Dax för honom att börja producera lite i Brynäs också.
Kommentera

Sv: Soling
70 Rodrigues: Låter ju helt CP skadat om det är sant.Han är väl en av dom bäst betalda i föreningen,ser man sen till vad han uträttar så blir lönen ännu högre.
Kommentera

Sv: Soling
Anger underbetald?
NEJ!!!
Snarare tvärtom tycker jag efter hans insatser i höst.


M.V.H Larry!


Brynäs IF ska BLI DOM BÄSTA!!!
Kommentera

Sv: Soling
Larry:
förhoppningsvis så är det en tidningsanka!

Annars så borde dom ta ett djupt snack med han, eller skicka han till Brynäs Gulag område (Mora)
Kommentera

Sv: Soling
Leksand sätter spaden i marken nästa år(mars mån) för att bygga en ny ishall,Stars Arena,kapacitet 7 500,kostnad 100 milj,klar 2005.Kan en sådan liten bygd bygga en ny hall för 100 milj,när f..n skall Gävle och Brynäs bestämma sig,eller kommer vi att halka efter utvecklingen.
Anger medverkar i Fångarna på Fortet TV4 fredag kväll!Är det där han har varit och skött sin sommarträning?
Kommentera

Sv: Soling
roger: Skönt att vi har en mas som kan rapportera inifrån. :-)

Vi ses på torsdag!
Kommentera

Sv: Soling
roger: Brynässtyret kanske kalkylerar med en allsvensk tillvaro i framtiden så att det här med ny arena är överflödigt, därav långhalningen...
Kommentera

Sv: Soling
20 Lindgren: Kalla mig vad du vill,MEN TA EJ ORDET MAS.Kommer aldrig att bli mas,hur länge jag än bor här.Masarna kommer aldrig att acceptera en Brynäsare.och tur är väl det.
Kommentera

Sv: Soling
Clarence: Knappast Brynäs som förhalar hallen. Hundra miljoner kan inte ens röflunda spotta fram på egen hand. Snacka med kommunen och snåla sponsorer.
Kommentera

Sv: Soling
roger: Nä för du är en j-a Hälsing ;-)
Kommentera

Sv: Soling
Lilljanne: Brynäs måste få sponsorer till hallbygget.Leksand har sponsorer,kommer att äga hallen,för att även hyra ut den till andra arrangemang.Jag tror ej att Gävle kommun kommer att gå in med några stålar,men den kan hjälpa till att fixa sponsorer.50 milj. till Fjärran Höjder badet gick bra att skaffa fram.Vem vet var notan hamnar angående ombyggnaden av Gasklockorna,har hört att det kan bli 60 milj,men det är ju klart det är ju en annan kulturgrej(teater).
Kommentera

Sv: Soling
roger: Jag fattade första gången:)
Alla goda krafter i Gävleborg måste gå ihop för att ro iland ett sånt jätteprojekt. Kommun, länsstyrelse, företag, organisationer m.fl. måste visa att man menar allvar med hallsnacket. Jaga EU-pengar, sponsorer och andra privata initiativ. Och det håller inte att vänta. Då springer utvecklingen (och dom allsvenska lagen) ifrån klubben. I lilla Leksand måste det här vara ett enormt riskprojekt. I Gävle måste det finnas betydligt bättre förutsättningar för lönsamhet.
Kommentera

Sv: Soling
Lilljanne: Oavsett om Leksand är en byhåla så har dom ett fruktansvärt stöd och upptagningsområde!
Kommentera

Sv: Soling
roger: Gasklockorna får inga pengar av Gävlestad vad jag vet. Utan dom får pengar av EU för att bevara byggnaderna, som är kulturhistoriskt unika i europa.
Kommentera

« · 326611