Huge: "Nu spekuleras det i Modoboken om att deras "stjärnor" i ngn form och i slutändan faktiskt tvingas avstå del av sin lön, trots att det står att man skänker av sina pengar."
Nej, jag har inte missuppfattat dig. Du skriver tydligt och klart att vi spekulerat i att Modos stjärnor faktiskt tvingas avstå del av sin lön, men att det omskrivs till att skänka pengar.
Huge: "Min teori bygger ju delvis på att han faktiskt ÄR Modoit och inget annat."
"Min teori bygger öht inte på Nyströms ev lagsympatier om du nu tror det, men jag förstår att du hade önskat att det vore så enkelt."
Vad sa du nu att din teori byggde på? Jag är inte helt säker på att jag förstått dig.
Huge: Var spekuleras det om det, sa du? Vi försöker bara komma på kreativa sätt att få ut så mycket som möjligt ur det hela. De tvingas inte till att avstå från lön, de väljer att skänka pengar till klubben de älskar. Och att avstå från lön är ett bättre sätt för alla parter än någon annan form av gåva. Kreativt tänkande, kallas det.
Vilken är isf den stora skillnaden mellan att be sina spelare om ekonomisk hjälp och att be sina medlemmar om ekonomisk hjälp?
Jag kan inte få det till nåt annat än att BÅDA fallen isf handlar om tiggeri.
Ändå väljer Expressen att bara tala om tiggeri i det ena fallet.
Det är DET sakfrågan gäller.
Att det sen är skillnad rent tekniskt och praktiskt på att skicka ett tiggarbrev och att muntligen be om ekonomisk hjälp är väl en självklarhet, men tycker du ärligt talat att det har med sakfrågan att göra?