Redigerad kommentar
Kapitel 2, paragraf 3:
Spelare, tränare, övrig lagpersonal, domare och funktionärer ska inte medverka i vadhållning eller spel avseende ishockeymatcher som kan rubba förtroendet för svensk ishockey.
Detta innebär att spelare, tränare, övrig lagpersonal, domare och funktionärer inte har rätt att delta i ishockeymatch om vederbörande själv eller genom ombud medverkar i vadhållning, som gäller resultatet eller händelse i samma ishockeymatch.
Redigerad kommentar
Nu får brynäsarna tolka det här som att jag inte önskar dom guldet men jag är faktiskt allmänt nyfiken.
Om jag fattar artikeln rätt så har alltså Dackell satsat pengar på att BIF ska vinna SM-guld och allt detta medan han fortfarande är aktiv i klubben? Nu verkar ju det här vadet dock inte har skett via något spelbolag eller motsvarande men jag tyckte ändå det var intressant.
Blizzard:
Vet inte om detta fungerar, men du kan ju kolla?
Du får bortse från de där roliga märkena i hörnen av PDF-filen ;-)
Någon som har aftonbladet+ som kan lägga ut artikeln här :)?
GRATTIS vickan och Daniel till en liten Prinsessa. Det var väl kul ;)
Redigerad kommentar
Marilyn Manson är Marilyn Menson i Mexico. Han är helt drogfri tjoflöjt, talar flytande spanska och sedan fuskar han och hans gäng i fotboll mot försvarslösa galna kärringar, fy faan. Kolla själv, jag garvade gött...;-)
http://www.youtube.com/watch?v=1-DLlE0FiJc&feature=relatedFriman SR:
"Dom där kärringarna finns bara i Amerkat, skit i det....;-)"
Min poäng med den länkade bilden, var att sådana kärringar inte ens finns i Amerika, utan det är en liten anekdot utan verklighetsanknytning planterad av människor med ekonomiskt intresse i att vapen ska få säljas fritt i USA.
Men det exploderade inte, som jag trott, på svenska sociala medier. Och inte här heller.
Gary Holton är btw aldrig fel!
Metal Guru: Dom där kärringarna finns bara i Amerkat, skit i det....;-) Jag kör en cover här nu, platsar inte i din heavycovertråd, men det det är coverhumor från hjältar som spelat i Heavy Metal Kids å det duger länge det...;-)
http://www.youtube.com/watch?v=hR0vex-szPIRock on...............
Den här bilden blir säkert sönderklippt, men jag länkar den så kan de som önskar läsa den ändå.
fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/430727_10150521990686386_607866385_9368899_1044907014_n.jpg
Okej, snöskoter. Extremt roligt att köra och är det lössnö så kan man nästan kissa på sig av lycka.
Den här killen har iaf sjuk tur när han kommer upp på åskammen.
Friman SR:
Mark Reale förlorade kampen mot Chrons sjukdom.
Riot har man lyssnat massvis på..
Redigerad kommentar
Lite humor är allt boblefotball...;-)
Redigerad kommentar