Paddan:
Rykten gör gällande att man sålt 2823 sittplatser, 516 logeplatser och 902 ståplats. Samt att man räknar med full beläggning i restaurangen.
Det gör att man borde sålt närmare 4300 förköpsbiljetter per match.
"ledare och tränare för.." det var givetvis "ledare och spelare i..." som jag menade.
Har för mig att jag läst någonstans att ledare och tränare för ungdomslagen i MoDo skulle ha ståplats på etage 5, men vad jag minns av ritningarna så skulle det väl bara vara utrymmen för media och ljud/ljus på etage 5.
Så har det då kommit en uppdatering av antalet sålda platser i arenan. På min egen sektion så verkar det vara rätt dåligt uppbokat, hela två platser är ju fortfarande lediga. Skäms!
Hawerchuk: "...det kommer att bli 79 sittplatser direkt mot plexiglaset, i två av sarghörnen.
– De är de mest eftertraktade i NHL och brukar vara svindyra. Ska bli kul att se hur populära de blir hos oss."
"Orange och svart är grundfärgerna."
"Sargen monteras i juni, i juli målas linjerna dit, ny is spolas sedan upp – och den 31 juli har Modo Hockey första isträningen."
Om det står att man ska flytta in webkameran under mars månad, innebär det då bara att man flyttar in den och låter bli att koppla in den, eller kommer mars månad att bli ovanligt lång?
då kan man väl sluta spekulera om vad arenanamnet blir.
[url=www.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,67159320_854__,00.html]Föreningssparbanken byter namn[/url]
Frisco: Snor länktipset från forumet på modohockey.se. En artikel från norrbottenskuriren om vår nya arena.
Förresten, har man justerat priserna för säsongskorten till nya arenan. När man bokade plats har jag för mig att de billigaste platserna kostade 3.500 men enligt Jerry kostar de 3.800 kronor.
Gidde:
Personligen betalade jag mer i Kempis än jag kommer att göra nu.