Gidde:
Det som motsäger din teori är ju att de dyraste platserna är de som är mest uppbokade.
Gidde:
Å andra sidan så känner jag flertalet som inte ens tagit något kort i år, utan istället kommer man köpa lösa biljetter och sitta på olika platser för att till nästa år köpa säsongskort där man anser sig se bäst i förhållande till priset.
Jag räknar stenhårt med att det här inte är något nyhetens behag, utan intresset kommer växa.
Paddan:
Tog ni inte med det i era beräkningar? Vilka sopor. För egen del så hade vi allting planerat, in i minsta detalj. Vi behöver närhet till en pub, närhet till toaletter, 22 platser fördelat på två rader och snabba personer på ytterflankerna som snabbt kan ta bord i puben.
"Lysande Sickan..."
Vad väldigt långt från isen det känns som att man sitter när man kollar bilderna från övre etaget, fast det lär man väl snabbt bli van.
hellge:
Sittplatserna markerade på den där platskartan har räknats av en kille på Svenska Fans. Logeplatserna baseras på vad som är sålt. Ståplatserna har en fågel viskat i mitt öra. Så de två första är väl något sånär nära sanningen, det sista är ren hörsägen.
Gidde:
Personligen betalade jag mer i Kempis än jag kommer att göra nu.