hellge:
Sittplatserna markerade på den där platskartan har räknats av en kille på Svenska Fans. Logeplatserna baseras på vad som är sålt. Ståplatserna har en fågel viskat i mitt öra. Så de två första är väl något sånär nära sanningen, det sista är ren hörsägen.
Vad väldigt långt från isen det känns som att man sitter när man kollar bilderna från övre etaget, fast det lär man väl snabbt bli van.
Paddan:
Tog ni inte med det i era beräkningar? Vilka sopor. För egen del så hade vi allting planerat, in i minsta detalj. Vi behöver närhet till en pub, närhet till toaletter, 22 platser fördelat på två rader och snabba personer på ytterflankerna som snabbt kan ta bord i puben.
"Lysande Sickan..."
Gidde:
Å andra sidan så känner jag flertalet som inte ens tagit något kort i år, utan istället kommer man köpa lösa biljetter och sitta på olika platser för att till nästa år köpa säsongskort där man anser sig se bäst i förhållande till priset.
Jag räknar stenhårt med att det här inte är något nyhetens behag, utan intresset kommer växa.
Gidde:
Det som motsäger din teori är ju att de dyraste platserna är de som är mest uppbokade.