1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

508354 inlägg · 4106 ämnen

Årsmöte i MoDo Hockey 2006

« · 727357 Till forumet

Sv: Årsmöte i MoDo Hockey 2006
Paddan:

Tack för att du fyllde i.
Kommentera

knaskamilla: Sedan kom vi ju också fram till att man får ha onormalt långa armar, eller möjligen en krycka till hjälp, om man ska kunna banka i plexit från rad 0 som Jerry sade.
Kommentera

Paddan:

Precis. Och att man kan dingla med benen härligt därifrån än så länge, men att jag kommer att kunna dingla med benen i MoDos omklädningsrum alltid.
Kommentera

knaskamilla: Apropå medlemsansökningslänken då skickade... Kolla närmare på de datum som medlemskapet gäller...

"Du som ansöker om medlemsskap fr o m den 6 sept 2004, erhåller medlemsskap t o m 2005-12-31."

Kommentera

Salle:

Jo. Fast man får väl anta att de bara har glömt att ändra på hemsidan, eller hur?
Kommentera

Paddan: Just ja, sedan berättade Mia att man kommer att släppa biljetterna till enskilda matcher i arenan den första september och Skellefteåföretagen har redan börjat att boka upp platser inför matchen den sjunde oktober.

Vad gäller träningsmatcher meddelade Ecke att man i år kommer att delta i Lilla Mästarcupen, eller vad nu cupen hette, på Åland och att det fortfarande var osäkert med medverkan av pappa Horavas lag i Jämtland Hockey Cup.
Kommentera

knaskamilla: Ring och påpeka du som är "du och tjena" med kanslisterna.

Så lovar jag att anmäla mig så fort dom ändrat till aktuella datum.

Kommentera

Salle:

Det heter faktiskt kontor nu, inte kansli!
Kommentera

knaskamilla: Ring kontorslisterna dårå...
Kommentera

knaskamilla: Tyckte nästan att det såg ut som att Bengt Hedin, vaktmästarchefen, hade störst kontor av samtliga kontorsanställda. Dessutom så känns det som att det är väldigt mycket omålat och ogjort, på vissa ställen.
Kommentera

Paddan: Nu till frågan vi alla vill veta svaret på.

Stod borden kvar i hörnet emot kajhörnet???

Kommentera

Salle: Jag förmodar det, vi var aldrig över på den sidan. Jag och Moström hade ju redan avverkat den sidan på "Öppet Hus".
Kommentera

Salle: Något som man inte löst, men som man enligt Mia jobbar på att försöka hitta en lösning på är hur man ska göra med "jackproblemet", om man ska ha någon form av garderobsfunktion eller liknande.

Så, nu är bara frågan: Varför är det så jävla lång tid kvar till 31 juli?

Kommentera

knaskamilla:

Tack! Men skulle det behöva ta så lång tid...:-) 

Kommentera

knaskamilla:

På tal om ingenting så är väl Markusson svärfar till Susse också...
(plus att han vann ÖA-golfen för några år sedan..)

Och Mats Melbin är väl VD för Örnalp?

Alltså, lokala företagsledare istället för de utflyttade dito..
Kommentera

Inte lika fylligt som knas rapport, men ändå.
Kommentera

Poffa:

Tss. Jag var på årsmöte, tittade på arenan, åkte hem och skrev sen rapport. Det är väl inte så konstigt att årsmötet tar längre tid när man måste spana in hockeyspelarnas duschar och sådär innan man åker hem!
Kommentera

knaskamilla: Tack för en bra rapport, mycket bättre än ÖA's torra.
Kommentera

hellge: Ta ett glas vätska till tidningen så blir det bättre. Prova att doppa kanske? :-)
Kommentera

hellge:

Det var ngn brud som säkert knappt visste vad hockey var som skrev för ÖA, tror jag. Iaf kom den kvinnliga fotografen i sällskap med en annan kvinna, om jag inte såg helt fel.
Kommentera

knaskamilla: Nädå, du såg rätt. Dessutom hörde jag Mia lova att köpa en ny mediakub till arenan.....hon skulle bara vinna nio miljoner först.
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Ops besvarade fel och kan inte backa utan måste skriva något.
Kommentera

« · 727357