Den självklara frågan som borde ställas till Modospelarna i intervju efter matchen, men som inte kommer att ställas.
Ni verkar gilla att förlora?
Berka: Haha vilken pajas du är :) Först gnäller du på att Modo har oflyt med domarna, sen att ni förtjänade segern ikväll. Herrejesus, vad patetiskt. Börja kolla på curling istället, det kanske du vet mer om.
Stor underhållning!
Berka: Snyggt argument där! Vasst :) Du stärkte verkligen dina aktier nu.
Näe, hej då!
Steenm:
Jahapp. Så tar Brynäs sin första trepoängare på evigheter mot ett helt omotiverat MoDo. Tydligen behövs det inte mer för att locka hit en massa uppblåsta Brynäsare.
Bad_Brett: Jaha, okej. Så man får inte reagera om någon uttalar sig så pajasaktigt som Berka? Till och med Modoiterna ifrågasätter ju honom här inne. Vinst eller förlust har inte med saken att göra. Sluta ffs.
Berka: Ni var ju minst lika bedrövliga, så varför förtjänar ni segern? Dessutom spelar vi av sista perioden riktigt bra, medan ni inte skapar ett piss.
Redigerad kommentar
Carl Lejonkräk:
Roligt att läsa Brynäs-boken just nu. Det låter ungefär som att ni just har försvarat SM-guldet. Ollas med sina -15 är världens bästa spelare.
Jag skulle dock inte ropa hej redan nu. Förlust på lördag så kommer nerverna tillbaka.
Bad_Brett: kan du inte bjuda oss på lite lycka? Ni är ju klara! Tänk om detta varit er första seger imfjällräven sen 30 dec!
Jag har inte varit gladare sen förra våren!
brynäs08:
Klart ni ska vara glada, men det är ironiskt att det alltid är himmel eller helvete för Brynäsare på HS. Antingen är ni bäst på allt och alla andra lag borde göra som ni, eller så är Sundlöv världens sämste sportchef etc. Det är okej, men håll det i er bok.
Personligen är jag mest förvånad över att MoDo ändå tilläts skapa så många farliga målchanser, med tanke på att de knappt gick in i en närkamp i hela matchen.
Redigerad kommentar
Att du tycker att Cumiskeys agerande när hans dåliga passning skapar 1-3 läge är bättre agerat så lär vi aldrig bli överens antar jag.