1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507592 inlägg · 4105 ämnen

Brynäs - MoDo 6/11 2004

« · 451346 Till forumet

Sv: Brynäs - MoDo 6/11 2004
westerlind: Det är bara att gratulera delar av Brynäspubliken som får lov att uppleva denna sköna tingest i periodpauserna.

Till gängpackningarna har jag bara en sak att säga;

- Go home...
Kommentera

westerlind:
Vilken vacker bild, nu fick jag en äkta "Gunde" ståpäls.

Zamboni är det bästa.
Kommentera

håckla:
Jo, min manliga intuition sade mig att du och miiike skulle bli glad om jag tog den bilden. Men Hong Kong var ännu gladare, han tjatade på ismakinsföraren och fick åka med en stund på Gavlerinken.

Någon berättade att i NHL så lottar många arenor ut en vinnare varje kväll som i periodpausen får åka med på ismaskinen - stort jubel hade det blivit när en 80-årig tant vann och med tindrande ögon åkte sin runda.

Låter som en underbar idé tycker jag: Hoppas de börjar i Gävle så snart som möjligt.
Kommentera

westerlind: Det finns tre saker i livet som folk gillar att se på: ett strömmande vatten, en sprakande eld och en Zamboni som spolar isen...
Kommentera

westerlind:
Jag har sett det med egna ögon, i NHL har dom ett passagerarsäte på ismaskinen, dom tjänar visst grova penningar på det. Men på löta där mike och jag kör finns det ingen plats över, våra feta rövar tar stoor plats.

Zamboni är bäst.
Kommentera

håckla: Äh, snacka för dig själv gubbjävul. Det är sånt här vi ska satsa på nångång i framtiden...

[bild]www.fanwear.com/gifts/bendos/zamboni-display1s.jpg[/bild]
Kommentera

mike66:

Den perfekta julklappen till våra barn !!!. En Zamboni till alla barn.
Kommentera

mike66: Kan man köpa bara den där dosan? Behöver någon form av radiostyrning så att man kan få Sedinarna att sluta nöta reklam i sarghörnen och istället göra sällskap med de andra grabbarna. Eller om de lägger sig ner så kanske de roterar av sig själva och skulle då kunna tjänstgöra som någon typ av ismaskiner
Kommentera

« · 451346