Redigerad kommentar
Lumber Jack: Håller med. Man har svårt att klara av difs checking, man blir stressade.
I BP nu så missade man att rensa ut tre-fyra gånger trots att man hade bra läge, vilket understryker att man är stressad.
yngwie:Tsss våran sång i bastun på jobbet efter en heldag på fjället slår allt ;)
Poffa:
Inget slår ändå när Liverpoolfansen sjunger "You'll Never Walk Alone".
Redigerad kommentar
Frisco: Texten till denna fanns på en sjuuukt stor plansch i Celtic-Store när jag var där.
When I see you Celtic, I go out of my head
I just can't get enough, I just can't get enough
All the things you do to me, and all the things you say
I just can't get enough, I just can't get enough
We slip and slide and we fall in love and I just can't seem to get enough
oh doo doo do do do doo doo..
Frisco:klappa baktakt är det senaste ;)
så inför kvällen då? , tror inte modo tar dif ikväll tyvärr, sen har växjö aik utan viktor i målet så tyvärr tror jag växjö tar hem de, vilket gör att allt kommer att avgöras i sista omgången!
Redigerad kommentar
Frisco:
I will sacrifice my body for the team. I will always choose grit over flash, substance over style.
I will work, and sweat, and suffer, so that come game time my team can shine!
I am a MODO hockeyplayer
Frisco: Ja nu blickar vi framåt. När det gäller Brynäs så får vi trösta oss med att de kommer att tappa ett antal tongivande spelare och antagligen husera i botten igen nästa säsong. Det ska bli skönt,
Hovet har ju varit vår favoritarena den här säsongen. Vi har tom varit bättre där än i Eon. Förstaperioden blir högintressant. Djurgården är seriens bästa hemmalag i förstaperioder, MoDo är klart bästa bortalaget i förstaperioder. DIF är däremot seriens sämsta hemmalag i tredjeperioder, tom sämre än Timrå. Tyvärr är MoDo ganska mediokra både i andra och tredjeperioder på bortaplan.
Sawchuk:
Båda utvisningarna är helt idiotiska. Publiken sätter bra press på domarna och vid båda tillfällena var det uppenbart att utvisningar låg i luften.
Axelsson, varför spelar han? Jag förstår inte. Han tillför ju ingenting, framförallt inte i såhär intensiva matcher.