NuMo:
Fantastiskt! Helt fantastiskt! Vilken bragd! Underbart att se hur de kämpar!
Otroligt skönt och viktigt. Emellanåt var vi värda alla poängen samtidigt som vi får vara otroligt glada att inte FBK vände på steken emellanåt.
Berka:
Det känns ändå rätt med tanke på förutsättningarna.
spud:
Kan vi för en gångs skull hålla tätt i slutet vid ledning med ett mål?
Bad_Brett:
Gjorde Wallin något på väg ut på Ahnelöv?
spud:
Holding the Stick, hade det där rubriceras som i NHL...
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Berka:
Han är så fruktansvärt lik någon form av gnagare, men jag kommer inte på vilken. Förslag?
spud: den var liten idag, ibland kan han ju inte prata karn ;)
ja nä jag håller med, han borde kunna vänta 5 min, om det inte är någon form av ritual han håller på med?!
Bad_Brett: kfristian är ju annars den som brukar försöka skrinna på, men jag tycker att när tempot blir högt då hänger han inte med och får just inget uträttat på isen mer än att slå bort pucken, vi skulle behöva en som kan hålla lite puck i den kjedjan, någon som kan lugna ner, just nu tycker jag 3:e kjedjan är isens mest meningslösa tyvärr.
hur vore det om vi försökte utnyttja våran import lite bättre?!
Berka:
Jag tycker att K-Fop sliter och försöker, men tyvärr har han svårt att hinna med i tempot. Madsen har slagit en rad idiotiska passningar och måste spela enklare i fortsättningen.
spud:
Jag tycker att Schremp ser het ut, han utnyttjar sin teknik för att skapa ytor åt lagkamraterna. Snart sitter skotten också!
spud: kul att domaren blåser av fast målvakten inte har pucken (igen)
Detta är possitivt, fbk pressar men får ingen utdelning så det är dom som har all press på sig nu, trots så markant spelövertag i 2:a så gör dom inget mål och modo leder fortfarande, så jag skulle vilja påstå att nu är fbk rejält i brygga trots bara ett mål
NuMo:
Ja, Axelsson spelar verkligen uruselt. Däremot är det en fröjd att se Ludvig, vilken oerhörd pondus han spelar med för att vara så ung! I dagsläget petar han helt klart Westin.