1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

511349 inlägg · 4110 ämnen

FBK - MoDo 060313 (kvart 2)

« · 690127 Till forumet

Sv: FBK - MoDo 060313 (kvart 2)
mattias - 74: Nordström måste vara fruktansvärt bra på att dölja att spela fult eftersom han inte ens finns med på listan över dom flest utvisade varken i serien eller i slutspelet.
Kommentera

Poffa: Blev Öberg avstängd iallafall?

Denna aftonbladetartikel säger så här i sista meningen:
"Men spelar gör inte Modos Peter Öberg som drog på sig ett matchstraff."

Apropå artikeln så  undrar jag lite på hur många av målen som gått in "högt". Har inte det flesta varit totala överspelningar eller är det bara som det känns.

Kommentera

Dawidovski: *Jag tycker att Nordda är både rakryggad och en tuff hockeyspelare *

Tror du Peter Forsberg, Kalle Koskinen, Niklas Gällstedt, Johan Fransson, Sami Salo, Peter Ekelund, några av dom som råkat ut för Nordström, håller med dig ? Förutom att han är avstängningd mer än dom flesta spelarna så är han förmodligen även en av elitseriens största filmare.
Kommentera

Salle:

Enligt swehockey så fick han 5 minuter CHE-B och 20 minuter MATCH. Vilket betyder att han inte spelar i morgon, om det stämmer.

Kommentera

Dawidovski:

Jag tycker inte bemström är överdrivet ful, men visst han har skit för sig det säger jag ingenting om, Stefan begkvist däremot är dn spelare jag avskydde när han var i Leksand.
Kommentera

Det vore roligt om man inför en säsong kunde känna en liten chans till guld. Att man iaf kunde spekulera i det :) Så var det ofta i slutet av 90talet och början på nya milleniet men de senaste åren har varit trögare. Med fjolåret som undantag.

Hmm, nu insåg jag att det kanske inte varit så illa ändå :)

Men en liten chans borde alltid finnas! Jag vill inte då nästa säsong drar igång vara 100% säker på att MoDo inte kan ta guld.
Kommentera

mattias - 74: Den långa jättebebisen med 33 på ryggen?
Kommentera

FreddanVF:

Ja han var verkligen usel som hockeyspelare...
Kommentera

Dawidovski:

Har jag missat nåt, har inte Färjestad en egen gästbok? Isåfall, sluta förstör våran. TROLL.
Kommentera

Se till att reta upp dom där kaffebönorna nu så ni kan mala ner dom och gå vidare. Hur svårt kan det vara, dom är ju gnälligast i serien?
Kommentera

Nikki: Du bor i karlstad och håller på modo, och jag bor utanför Härnösand och håller på Färjestad, rätt så kul faktiskt om man tänker efter:-)

Förresten, har jag missat nåt? är det förbjudet för Dawidovski att skriva här?
Kommentera

« · 690127