Wayne Gresky: Ja, det där får igång alla konspirationsteorier igen. :)
Skulle vara helt galen om jag höll på Rögle nu, regelvidrigt mål.
Bittesehr: Det verkar handla om att Ölvestad var innanför målgården eller inte när det blev mål?
Vi får nog lov att fråga Huge.
Bittesehr:
Domarna pallar såklart inte trycket på Hovet.
Frisco:
Fick Frölunda ett mål bortdömt nu med? Har ljudlös på tvn.
J F K: Och nu är det ett kontroversiellt mål i Örebro också.
Spark på Rynos mål?
Bittesehr:
Såg märkligt ut men det var en svår situation för domaren. Enligt en vän som är domare så är det mål eftersom Ryno inte gör nån rörelse och har skridskon i isen. Men jag vet inte vill nog se det igen men mål blev det ;)
J F K: Ja, det är en hel del konstiga beslut i den här matchen mellan Brynäs-FHC nu. FHC har tagit över totalt nu.
Blir intressant att följa Brynäs nästa säsong utan sina ungtuppar som lär vara i Nordamerika då.
mattias - 74: Ja, jag tycker nog att det är ett godkänt mål.
Han vrider skridskon en liten, liten aning men han lyfter inte skridskon från isen.
Oj, nu har Rögle vänt och leder!
Tack alla högre makter (Macke och Foppa!!!1) att vi inte är i Kvalserien i år!
Redigerad kommentar
Gusse:
Siktar Challe in sig på en bronspeng i lilla-sm i år tro?
J F K: "Brynäs fick ett jättekonstigt pp och gjorde mål. Fredrik Pettersson åker ut efter att stått i vägen för Granströms knytnävar under en halvminut. Helt makabert."
Hade räknat med kvittning på allting men ändå rättvist eftersom Axelsson kommer in som tredjeman och sätter en knytnäve i ansiktet på Granis.
Granströms knytnävar drog lite grann i tröjan på Pettersson, helt makabert att Pettersson står på benen efter den misshandeln...
Berka: Det var dock värre :p
Härligt att se glädjen i Rögles omkläddningsrum
Redigerad kommentar