1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

508354 inlägg · 4106 ämnen

Hemmapremiär MoDo - Karlskrona 19/10

« · 1699244 Till forumet

Sv: Hemmapremiär MoDo - Karlskrona 19/10
ingen som vet hur det går för viktor lööv i toronto? 
Kommentera

Monno: Hoppas på en längre intervju med Svartvadet imorgon. Har vi utrymme så lär det finnas en hel del kvalité att ta sikte på i Nordamerika kommande veckor.
Kommentera

Gusse: Alla har väl vetat att Whitney haft problem med fötter och fotleder, men som sagt så var han riktigt bra i KHL ifjol och han trodde själv att det skulle fungera. Kanske kan han ha indikerat för Svartvadet den senaste veckan, men innan dess såg verkligen inte Whitney ut som om han hade problem.
Kommentera

J F K: Minns du våra diskussioner i somras om Whitneys skadeproblem? Wilson vs. Scott, Huras vs. Bulan Berglund, Rödin vs. Butler. Du kan i alla fall inte påstå att du haft rätt i någon av dessa jämförelser?
Kommentera

Skrubben: Kom igen om ett tag när vi har ett fungerande försvarsspel.
Att kritisera Whitney som gjorde fler poäng per match i khl än Salmela i shl för att han nu förvärrat skadan känns löjligt. Det är lite som att säga att Brynäs varit korkade som skrev på med Ollas med tanke på att han spoilerade en säsong. Man borde fattat att han skulle skada sig.

Sedan tar jag Butler alla dagar i veckan. Galet vad han skapar chanser. Synd bara att han bränt de flesta hittills.
Kommentera

J F K: "Kom igen om ett tag när vi har ett fungerande försvarsspel."

Försvarsspelet borde innefattas av diskussionen Bulan vs. Huras? Tämligen klar seger för Bulan om jag får säga det själv. Även om du lever i förhoppningen av att Huras behöver ytterligare en månad innan han lyckats sätta försvarsspelet.
Kommentera

Skrubben: Hittills har Bulan varit överlägsen, även om vi har lika många poäng. Dock hoppas jag att vi kommer att bli väldigt mycket bättre ju längre säsongen lider.
Kommentera

Rytter:Svarten har ju i intervju sagt att det kostar ALLDELES för mkt pengar ta hit Noah i "förtid", så det tror jag tyvärr vi kan glömma. Nä bara hoppas nån blir "över" snart i NHL. Men snabbt, helst! "Nån" behövs, NU!

Kommentera

zigge: Alltså är inte saken med Welch lite att det drabbar Welch ekonomi rätt hårt också? Alltså att han själv får skatta bort inkomst även från Växjö. Eller har jag fel?
Kommentera

And Erk?n:
Lööv är drömmen
Kommentera

ivandrago: Någon som vet hur situationen ser ut för gamle TIK-backen Elias Granath, verkar inte ingå i Schwenninger´s trupp? Kanske vore värt att testa, stor,stark, elak, med defensiven som främsta egenskap?!
Kommentera

Skrubben:
Då ska ju även tiden dom haft att tränat laget räknas in, Bulan har ju ett antal månader mer.
Kommentera

« · 1699244