På tal om allt och inget, undra om Susse vann några pluspoäng i "hacka på övriga återvändare med glimten i ögat"-tävlingen då han i första perioden sa:
"Jag räknade med att hans skott skulle ta i sargen. Han brukar ju inte träffa mål så ofta."
shinzawai: Man var lite orolig då det nästan bara var ML som dissade i afton . Men vad skönt att veta att det kommer en svada imorrn dårå. ;-)
Gå in och se på presskonferensen efter matchen. Rindell skämtar till det rejält då han i slutet av sändningen pratar om det individuella misstag som Hedman gör vid 2-2.
"... jag vände mig bort och skulle säga något för jag ansåg att pucken var redan ute, och då ser jag att allt hår på Fredrik Andersson reste på sig. Då insåg jag att något gått fel."
shinzawai: Jag tar på mig din uppgift och sågar Hedman. Igår var han inte bra och jag hoppas Timmy satte sig ner med honom efter matchen och pratade igenom sekvenserna.
shinzawai: Absolut. Väldigt mycket överseende. Men jag ser det som en utbildning om Timmy pratar igenom det hela med Hedman.
I övrigt, det är imponerande att, som du säger, en sjuttonåring får så enormt mycket förtroende och till stora delar klarar av det väldigt bra.
shinzawai: Han har i alla fall 3 mål på 10 skott. 7:11 i snitt i TOI.
Hur såg Hållberg ut? Trollade Aasen något? Hur var Hasse och Timmy? Håller Salle fortfarande?