ULTIMAVICI: så källkritiken har med storleken på urklippet att göra, okay det var nått nytt,
Å de dummaste var ju att de klipp du postade knappast var till din fördel haha
Men som sagt ultimavici, nu avslutar jag denna diskussion för vi kommer inte längre, OK?
ULTIMAVICI: Så du menar att du inte begrep vad jag menade när jag kopierade in den delen, det vi snackat om i 24 timmar nu?, sorry jag trodde du hade koll på det, speciellt du som suttit hemma och vevat just den sekvensen fram och tillbaka X antal gånger, men sorry jag ska kopiera in hela stycket nästa gång för att eliminera eventuella tveksamheter
Sen ber jag om ursäkt om du kände dig påhoppad när jag kallade dig för "lille vän", stort av dig att göra narr av mig och delge din syn på min meningsuppbyggnad.
Redigerad kommentar
ULTIMAVICI: Jo jag förstår det, men i ett hett ämne och i en speciell sekvens som denna så hoppade jag över några stycken mest för att inte fylla rutan med massa (onödig) text. Men som sagt, vi skiter i detta nu, det är dömt mål och tyvärr vinner nog hv på just det.
Vi får kanske hoppas att vi har den turen med oss i en annan match, inte för att jag på nått sätt vill ha till ett till feldömt mål men va fan vi har ju en upp på domarna ;)
Huge: "En fråga: vad gäller ifall videodomaren mha sina bilder INTE kan avgöra om målet ska godkännas eller underkännas?"
Nu är det ju så att det är EFTER att domarna dömt mål som det sker en videogranskning, videodomarnas uppgift är att titta på video och se om något skett som skulle kunna göra att målet bör underkännas. I situationen som diskuteras här så dömde domaren först mål, sedan ringde han videodomaren och frågade om det var offside i målgården eller spark. När videodomaren såg varken offside i målgården eller någon spark så valde domaren att ej underkänna målet.
När det gäller din fråga så är det nog generellt så att om inte videodomaren hittar något fel så kvarstår målet. Om videodomaren får frågan om pucken är inne eller ej och svarar vet ej så underkänns vanligen målet.
ULTIMAVICI: Du har varit medlem här i någr dagar och håller redan på att trollar. Logga ut, gå klart skolan sen kan du komma tillbaka när du mognat på dig lite va, eller vad säger du!?