Man älskar modo's pp. 1 skott på mål i senaste och det när 3 sekunder återstod av spelet med en man mer. Well så länge modo inte släpper in något mål så plockar man ju 3 poäng där nere.
Poffa: Det förstår man ju. Så fort jag börjar klaga så händer det något. Ungefär som i Dif matchen där man suttit 2 perioder på Olles och är less som sjutton. Man vräker ur sig med sarkastisk ton att det är ingen fara med det spel modo visat upp i 1a och 2a så vinner de 3e med 4-0.
Jag kanske skall klaga lite oftare.
Nu går jag och tvättar en stund, noga räknat 2+2 min.
Mats Edström: Ahh, så det är egentligen du som är skyldig till det där målet. Alla vet väl att sköljmedel på golvet kan skapa oro. (så även i modo)
Eller skedde detta när du var en äkta modoit och försökte springa tillbaka snabbt som sjutton för att se till så att det inte skulle ske något mer.
Frisco: Jo man måste säga att skott på mål är ganska imponerande just nu. Speciellt med tanke på att HV i första hade 1 utvisning och modo 4 eller något sådant och att modo nu haft 7 och hv 5.
Men skott på mål avgör bara matcherna om det inte blir något mål i förlängningen.... Eller minns jag fel :)
Alfred Awful: Är det ödets ironi att dom först körde "Nothing gonna stop us now" och sedan "Start me Up" precis efter att HV reducerat...