Berka:
En klassisk hockeyklyscha passar rätt bra in nu.
Modo hockey reagerar istället för att agera, därför är vi tvåa och trea på varenda puck just nu.
Verkar som dom dessutom fått en kollektiv ögonsjukdom då dom inte kan behandla en puck ens hjälpligt längre.
Sorry guys, var inte min mening att göra en så här trist återkomst på forumet :(
Bad_Brett:
Ja, allt är Modos fel. Linköpings spelare är egentligen inte alls bra ishockeyspelare.
NikkiNine:
Fel och fel. De ger ju Linköpings iskalla "stjärnor" en chans att sikta in sig och bygga upp självförtroendet. Det är ju en enorm passivitet som leder till att det får så pass öppna lägen.
Jämför med hur det ser ut när vi möter Skellefteå till exempel, då vi blir utspelade på grund av att motståndarna håller hög kvalitet.
NikkiNine: det finns verkligen INGET som tyder på att modo ska börja spela hockey!
LHC är helt sjukt dåliga och ändå har modo ingenting att sätta emot
Bad_Brett:
Lite roligt är det nog att det aldrig är det andra laget och/eller deras spelare som är bra, utan det är ALLTID Modos fel som gör att andra lagen vinner matcherna. :)
NikkiNine:
Det är ju inte direkt några individuella prestationer vi snackar om, utan snarare ett resultat av ett värdelöst MoDo. Till och med Pontus Petterström gör mål
Det sorgliga är att vi nog alla förutspådde detta. MoDo gör alltid plattmatcher mot lag som har dåliga trender.
Redigerad kommentar
henkelainen:
Trender bryts alltid när Modo är med. Är man fövånad?
Spelare som Bad Brett och Wayne Gresky sågat längs fotknölarna i Linköping:
Jan Hlavac
Jaroslav Hlinka
Magnus Johansson
Målskyttar i Linköping idag:
Jan Hlavac
Jaroslav Hlinka
Magnus Johansson (Nähä, Jämtin fick målet)
Snälla, såga inget mer...
Redigerad kommentar
spud:
Ja, bedrövligast av alla just nu är kommentatorn!
spud: komentatorn har rökt gräs!
tycker lhc jobbar bra, jag tycker båda lagen är helt värdelösa, möjligtvis att modo slarvat så otroligt mycket att lhc har lyckats skapa lite lite.
Berka:
Det behöver i och för sig inte säga någonting. Immiga glasögon och tre promille är långt ifrån tillräckligt för att Marit Bjørgen ska likna en tjej.
Redigerad kommentar
spud:
Typ, inte är det nå slagskott, tempo och tacklingar där ute iaf.
NikkiNine:
Haha, ja får kanske sälja datorn.
Tror vi kommer få se ett helt annat Modo i nästa period. Uffe tuggar nog fradga därinne nu.
Berka:
Trodde de var damhockey ett tag tills jag såg Majesky var med!
Wayne Gresky: ja dick har varit rent katastrofal!
hela laget suger och det är så värdelös hockey så man funderar ju på att byta kanal snart!
4:e kjedjan har visat lite go, kanske dags för uffe att mixa om i laget, bänka axelsson 10 min tex
HAHAHA vad pinsamt
Lhc är nog sämsta laget i hela elitserien och spelar fruktansvärt värdelöst ikväll, men på något sätt så bara måste vi hjälpa dom till en seger igenom att försöka vara sämre, det måste vara svårt att vara sämre men det känns som att vi lyckas.
roligast är komentatorn som på fullaste allvar tycker att lhc är bra haha vilken dåre