1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507688 inlägg · 4105 ämnen

Luleå - MoDo 2003-12-11, kl 19:00

« · 349766 Till forumet

Sv: Luleå - MoDo 2003-12-11, kl 19:00
scim: Dildon är en vandringspokal. Hento utser den luling som har varit sämst och den spelaren får inneha dildon tills nästa gång sämstingen skall utses.
Kommentera

Poffa: Här har du länken i alla fall:
www.aish.com/wallcam/default.asp
Kommentera

jenza:

Nä, det handlar om att han efter sin fina fjolårssäsong tror sig vara den som skall göra allt istället för att göra det han är bra på. Nu försöker han sig på speluppbyggnad, slå avgörande passningar och att finta bort motståndarna istället för att göra det han är bra på:

1. Kötta framför mål
2. Skjuta i tid och otid
3. Reta gallfeber på motståndarna
4. Gå rakt på mål
5. Ligga och fiska på blålinjen
Kommentera

knaskamilla:

Frågan är bara vem som ska in istället...
Högardh saknar jag i dessa dagar, han behövs och jag hoppas han är tillbaka efter uppehållet.
Kommentera

Kickan:

Det var hursomhelst höjdpunkten på en rutten dag, får se om Orvar kan få mig lite gladare nu. Grattis till segern föresten, den var ni minst sagt värda.
Kommentera

scim: Tacktack. Modo var verkligt usla ikväll. LHF satte full fart från första sekund och Modo verkade aldrig få upp någon fart överhuvudtaget. Större delen av matchen spelades i Modos försvarszon, vilket jag förstås är glad över. Tre sköna poäng och rätt lag är ovanför slutspelsstrecket igen ; )
Kommentera

Kickan:

Jag måste tyvärr hålla med dig, dessbättre så gör Modo sällan två usla matcher i rad så förhoppningsvis är ordningen återställd lagom till jullovet ;)
Kommentera

Beklämmande.

Det är vad det är. Nu har alla spytt galla här under ett par timmar så jag ska göra det jag med, även om jag brukar försöka hålla mig passiv i gnälltrådarna. (jag sa försöka...)

Varför kommer de här j-a bottennappen? Ok för kanske ett par matcher per säsong, men de återkommer ju ungefär var femte match?

Sen kommer Pirro med någon halvtafflig ursäkt om att grabbarna är trötta efter mycket matchande...

Enström i PP. MaJo på bänken. Piiiiinsamt...

Tyvärr måste jag säga att jag håller med vem-det-nu-var som sa för typ en månad sen att man faktiskt skulle vilja se MoDo torska några matcher till så Pirro får foten. Nu tror jag att han har köpt sig så mycket tid att han får kicken tidigast om MoDo missar slutspel.

Kom nu för faan inte dragandes med att "vi har ju tagit poäng i 9 av 11 innan denna match" för det här är inte bra alls. Vi ska inte behöva genomlida det här dravlet med den här truppen, så enkelt är det.
Kommentera

« · 349766