Redigerad kommentar
För det första, uppgifter som bara kommer från Aftonbladet ska man alltid vara skeptisk till. De kan skriva vad som helst om det ger dem några korvören extra. Därför tar man ju detta med en nypa salt, än så länge.
För det andra, jag håller med om att spelare ska bita ihop och köra istället för att bryta ihop och gnälla. Enligt den devisen borde MZA bara acceptera situationen och försöka spela sig till en plats. Alternativt jobba för att komma till en annan NHL-organisation.
MEN, ur ett rent egoistiskt perspektiv, så är MZA välkommen hem vilken sekund som helst. Vill han försämra sina chanser till en lysande NHL-karriär genom att åka hem till Modo så ska vi ta emot honom med öppna armar, ge honom ett jättekontrakt och bara njuta.
Redigerad kommentar
Det blev hela ett skott på mål inatt för Zuccarello i matchen mot Springfield.
Bad_Brett: ÖA verkar ha "täckt alla baser".
allehanda.se/sport/modo/1.2459750-zuccarello-jag-ska-inte-hem-
Ikväll/natt är det så dags för Hartford Wolfpack att magiskt byta namn till Connecticut Whale. Återstår att se om Zuccarello strandar.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Fått toppklubben att bli ett bottengäng, som hellre spelar amerikaner och mediokra ryssar än talangfulla europer.
Ingen är gladare än mig om han lämnar den skitklubben för i princip vilken klubb som helst! Gärna modo :)