NikkiNine:
Haha! Herregud, säger jag bara. Brynäs-röta över detta. Men så oerhört viktigt! Kanske framförallt det faktum att ett Djurgården med redan stukat självförtroende, förlorar på det här viset.
NikkiNine:
Samma här, var rätt lugn då magkänslan sa seger redan i förrgår! ;)
Dags för vissa att uppsöka läkare för magbesvär kanske?
Så enkel seger. Var aldrig orolig.
Sawchuk:
Så jävla viktiga poäng!!!!!!!!!!
Fan vad jag älskar alla här på forumet just nu!
spud:
Helvete det är ingen sparkrörelse, han bromsar ju och vinklar foten och det får man väl göra nu för tiden. Så även om den hade tagit på foten ska det vara mål.
Rytter:
Det kan ju aldrig vara spark, han vinklar ju bara foten, sedan tar den väl inte ens där?
Rytter:
Signalen är ju automatisk efter klockan och pucken var väl klart i mål då signalen gick.
Dömer dom spark är det ju löjligt!
spud:
Är det tiden eller spark dom kollar? Måste vara spark dom kollar efter?
arnio: då är det väl ännumer idiotiskt ellerhur?
nu lägger jag ner detta!
spud:
Lojt, lojt, lojt. Sådär blir det när koncentrationen inte är på topp.
Det är nog upp till Kalus-kedjan om det ska bli några mål ikväll.
Undra när vi summerar serien, om vi kommer ana att den missen av NickyD kostade oss?
A Slutspelet
B Elitserieplatsen
C Inget
arnio: nej det tror jag definitivt inte, och mina inlägg handlar inte om hur dåliga skribenterna här på HS är, de handlar om hur dåliga skribenter du och erat är, eller tycker du att det är moget och intressant läsning när ni kliver in hit å dömer ut lag och fans?, är det vettig läsning tycker du?
kasta inte sten i glashus!
Redigerad kommentar
Berka:
Har Cerdergren fått lite hybris? Tycker att han försöker göra lite väl svåra grejer just nu och stället till det. Han ska tillbaka och spela sådär enkelt han gjort i de 2 första matcherna.
supertr?tt:
Haha så förbannat underbar seger!!!!!