spud: Du har ju varit samma besservisser sen 2005/2006 då jag blev medlem, du springer inne hos tikarna och är vårat svar på brynäs erat och arnio, så är den nån som bör växa upp så är det väl du!
Berka: I sådana fall slår jag dig med några längder. För dina inlägg har sett likadana ut sedan 2008 dick har du växlat mellan ett par olika spelare. Just nu är det väl Tolle som får dina kaskader. Om det inte är att du gnäller på spelet, tolle så är det domarna som är värdelösa.
Hur fan vore det om du växte upp lite och började tänka lite? Och kanske komma med något nytt som omväxling?
spud: Jag börjar lessna på dig din allvetare, du ska tämligen alltid har rätt, ingen annan kan ha rätt eller säga nått som du inte kan bättre!
som du sitter å tyckar anolunda mot alla andras inlägg kväll efter kväll så är det väl ändå du som inte gör dig speciellt trovärdig!! ellerhur?!
Ibland har du mycket vettigt att komma med, de ska du ha credd för, men det är bara ibland... resten kan du räkna ut själv!
Sawchuk:
Ja, det är ju därför det fortfarande står 0-0. Alla här var ju så fasligt nöjda efter den första perioden, men jag tycker att man kunde ana en nonchalant attityd redan då. Att Djurgården har fått fyra powerplay jämfört med MoDos enda är inte en slump, utan ett tecken på att Djurgården trots allt sliter betydligt hårdare.
Givetvis bör MoDo vinna detta, men motivation slår som bekant klass. Dessutom har väl MoDo knappt tagit en poäng då de har legat på slutspelsplats?
Bad_Brett:
Tycker inte Djurgården dragit upp något tempo, känns mer som vi sänkte tempot och bjöd in dom i matchen med slarvigt och nonchalant spel.
Djurgården känns ärligt talat riktigt kassa och vi ska skämmes om vi förlorar.
Bad_Brett: Ja ojoj vad imponerande.
Vi var ett par till som skrev att det var DIFs kväll detta. Men all heder till din mage!
spud:
Min magkänsla var uppenbarligen korrekt. MoDo-spelarna ser oerhört loja ut och när Djurgården drar upp tempot blir det farligt direkt.
Monno:
Domarna är så dåliga så klockorna stannar. Sen att Djurgårdaren kastar sig å dom går på det gör ju inte saken bättre.
Redigerad kommentar
Monno: Ännu en domartabbe... detta börjar ju bli löjligt!
Kan man inte visa ut domaren ur arenan för all framtid? =)
Förbannat märkligt att man bara hittar utv åt ett håll jämt å ständigt!
arnio: NÄÄÄ vi kan inte göra mål idag.... hur många lägen ska vi få innan den sitter??!
GAAAAaahh
qwertas:
MoDo har ju varit fullkomligt överlägsna i flertalet matcher de senaste åren. Anledningen till att man inte har vunnit mer har ju alltid varit att motståndarnas målvakt gör sin livs match, att man har otur med studsarna eller att domarna har varit dåliga.
Djurgården spelar såklart efter sina förutsättningar. Det kommer bli små marginaler som avgör och då håller det inte att ha ett så dåligt powerplay, samtidigt som man slarvar så mycket i boxplay.
Jag hoppas att jag har fel, men jag har en mycket dålig känsla.
Bad_Brett: Glada att det står 0-0?
Menar du det på riktigt eller? Då måste du ha riktigt jobbigt att se en match där man är mindre bra än man varit så här långt. MODO är ju totalt överlägsna i spelet.
Djurgården skall väl fan vara glada att de inte har 2-3 mål i baken, DIF har haft EN enda farlighet på hela perioden i mina ögon.
Berka:
Haha skön han är! Han var lika glad efter första matchen med.