Någon som vet eller kan leta fram vad Schremp hade för stats på sina 10 första matcher?
Vi måste få igång Tambellini och Hensick, tycker man ser att dom behöver en tredje spelare som bär upp defensiven och vinner tillbaka pucker åt dom. Jag slår än en gång ett slag för Påhlsson i den kedjan. Kan inte bli sämre iaf.
Funderar även på ifall man skulle våga att flytta en av juniorerna till en annan kedja för att se ifall han kan dra igång den kedjan och bidra med fart och fläkt. Men det är svårt, vill ju helst inte splittra den formation som för tillfället fungerar bäst.
Vi har den trupp vi har och jag hoppas inte att man gör sig av med en enda spelare utan att ha en klubb klar som tar över all lön. Vi har inte den ekonomin att göra oss av med spelare och fortsätta betala lön.
Redigerad kommentar
Vi har sveriges sämsta backlinje innan säsongen startade ... OCH nu har vi tydligen shl´s formsvagaste forwards på de......
Nu myser motståndarna
Patrik Källstr: Med den dåliga ekonomin vi har så skulle jag kräva att alla i laget förutom kedja 3 efterskänker lönen till klubben. PINSAMT!!
Monno: Seriöst, från ingenstans när alla står å tittar så tvingas vi ta skitutvisningar, ALLTSÅ vad fan sitter det i????????????
Har vi ingen som tränar på NÄR vi kan byta utan att ställa till det,
Så har skröder sin första pinne
och grattis possler , tamefan att det blev tryck i pp när juniorerna fick chansen
Patrik Källstr: Årets "mest bortkastade" måste vara öhnerud, killen har skills och försöker men varför spelar han då med öberg och kfop som inte för tillfället är bra åt nått håll?
skröder har gjort sitt jobb framför målet och slagit sina indianare och spina har lyckats åka ännu konstigare än vanligt, är det då fel att byta han mot tex öhnerud och kanske få till lite anfallsspel och sen om vi får fler pp så kan man väl iaf pröva lira juniorerna som varit de enda possitiva (igen)
NuMo:
Far åt helvete så fel jag hade. Ska konvertera till Islam, för gud ger mig ingenting
Bad_Brett: Ja detta är inte bra, det är pinsamt faktiskt.
backarna jobbar på 50% och inga forwards förutom juniorerna har lyckats slagit ett enda pass
NUJÄVLAR MÅSTE ANDERS FORSBERG TA Å VAKNA I BÅSET
Bad_Brett:
Jag känner på mig att Modo avslutar denna period bra och gör en grym tredje period!
NuMo:
Det här är tamejtusan det tråkigaste jag har sett på länge. Funderar på att stänga av, så illa är det.
Gusse:
Missade att se matchen mot Lulingarna pga. jobb, men det lär ha varit en strong insats av slutspelsakaraktär.
Men vad är det här för sömnig tillställning? Två lag som spelar mjukishockey i lågt tempo utan passningsspel och med knappt några avslut.
Patrik Källstr: Och vi tar fortfarande bästa utvisningarna. alltså vad händer, såhär dåligt kan inte ett shl-lag vara? hemmamatch mot ett formsvagt Frölunda och vi skapar inte ett förbannade skit. pp är uselt men ändå kör man samma formationer, obegripligt!
Kom igen nu Modo dehär duger inte
Redigerad kommentar
Patrik Källstr: VIRUS i battaljonen?
Jättemärkligt att juniorerna är den enda linan som skapar tryck framåt, men likförbannat får dom inte pröva lira PP?????!
Tog 6 matcher innan hans första poäng. 4p första 10.
Man ser även att jämnhet i produktionen inte var hans motto.