Bad_Brett: Fanns nog 2-3 "bättre" saker att ta för i det bytet men visst, frölunda jobbade ihop till en utvisning
supertr?tt:
Surt med förlust. Vi gör ändå en bra match med 4 ordinarie spelare borta och det är jämnt mot seriens näst bästa lag. Synd bara att vi inte har ett fungerande PP, behöver det för att kunna vinna sådana här matcher.
Rytter:
Jag kan inte låta bli att undra vad en kille som Tambellini pysslar med. Han har ett av seriens vassaste skott, men skjuter ju nästan aldrig.
Bad_Brett:
Nej, men tyvärr så kommer han inte heller i läge speciellt ofta för att använda det. Sällan man ser honom komma i bra skottläge tycker jag.
Vilket är jävligt synd eftersom han har potential att göra en hel del mål.
Rytter: Vi har fortfarande brist på en förstecenter. Annars ser det skapligt ut.
supertr?tt: Ångrar mig lite:
Spelet runt kassarna är för vekt. Vi klarar inte att hålla undan vid egen kasse och vi skymmer/styr alldeles för dåligt.
Måste få tacka Lättelement i Högland för en intressant genomgång i eftermiddag av deras verksamhet. Suveräna produkter. Imponerande presentation av gamle modohjälten Magnus Gästrin som personligen visar att hårt pluggande och jobb vid sidan av isen ger resultat i yrkeslivet. Alla vi umebor, Lövare, modotokar och en SAIKare hade en otroligt trevlig kväll med god mat och dryck i logen där vi även träffade på Peter Forsberg och Nicke Andersson i korridorerna. Tack MoDo!
NuMo:
Charging? Okej, visst.