Frisco:
Kan man inte klona Tomas Andersson? En av få som håller uppe standarden i mina ögon?
Paddan:
[Själv brukar jag bua... eller något åt det hållet... när jag tycker att domaren uppträtt på ett inkorrekt sätt (både om det gynnar eller missgynnar det lag jag sympatiserar med, även om det i det förstnämnda fallet är mycket mer sällsynt än i det sistnämnda)]
Så du buar alltså fler gånger så det missgynnar MODO? Eller förstod jag dig fel?
Huge:
Så du menar alltså att det är okej att bua, men först efter att man sett repriserna? Som TV-tittare missar man 50% av händelserna i matchen, som en åskådare av Text-TV så är den procentsatsen högre.
Huge:
Ja, för genom Text-TV eller genom en TV-bild så ser man verkligen allt som händer på isen. Eller för den delen, utanför den. Exakt så är det.
LingaN:
Hur många gånger hörde du banjospel under din resa i går? När och var? Upplys oss var vi skall fara för att höra detta underbara instrument ljuda.
knaskamilla: Vi var 55 personer och vi lät väldigt bra för att ha varit en sådan liten skara människor. Ni hade verkligen en mycket sämre klack för att vara så många, ni hade dålig bortastå, ni hade dålig trummis och ni hade en dålig arena. Kan förstå varför folk inte är så sugna på att resa till Kempehallen.
Spela banjo, tjalalalalalala, spela banjo, tjalalala.
Huge:
På vilket sätt är det självförnedrande? För att du tycker det? Eller är det för att Aftonblaskorna skriver om enögd publik? Eller är det för att vi kallas cykloper?
Personligen så bekommer det mig inte nämvärt vad gemene man tycker om mig. Jag är van att stå i skottgluggen och få ta skit. De gånger kritik berör är då det kommer från folk som jag respekterar och när det kommer från nära och kära. Då försöker jag ta åt mig av kritiken. Därför fortsätter jag med glädje att försöka påverka domarna, oavsett vad övriga hockeysverige tycker om mig. Jag tycker nämligen inte om dem heller.
Skulle gärna se två-domarsytsem, men tror vi i Sverige är för fega för att ta beslut om den andra tvekar/missar. Så är det iaf ständigt i tex inomhusfotboll nu under vintern. Då får man ofta förklaringen att "Nä han stod närmast, då kan inte jag blåsa". Men samtdigt börjar det bli ett måste då många domare inte längre hänger med.