knaskamilla: Vi var 55 personer och vi lät väldigt bra för att ha varit en sådan liten skara människor. Ni hade verkligen en mycket sämre klack för att vara så många, ni hade dålig bortastå, ni hade dålig trummis och ni hade en dålig arena. Kan förstå varför folk inte är så sugna på att resa till Kempehallen.
Spela banjo, tjalalalalalala, spela banjo, tjalalala.
LingaN:
Hur många gånger hörde du banjospel under din resa i går? När och var? Upplys oss var vi skall fara för att höra detta underbara instrument ljuda.
Huge:
Ja, för genom Text-TV eller genom en TV-bild så ser man verkligen allt som händer på isen. Eller för den delen, utanför den. Exakt så är det.
Huge:
Så du menar alltså att det är okej att bua, men först efter att man sett repriserna? Som TV-tittare missar man 50% av händelserna i matchen, som en åskådare av Text-TV så är den procentsatsen högre.
Paddan:
[Själv brukar jag bua... eller något åt det hållet... när jag tycker att domaren uppträtt på ett inkorrekt sätt (både om det gynnar eller missgynnar det lag jag sympatiserar med, även om det i det förstnämnda fallet är mycket mer sällsynt än i det sistnämnda)]
Så du buar alltså fler gånger så det missgynnar MODO? Eller förstod jag dig fel?
Frisco:
Kan man inte klona Tomas Andersson? En av få som håller uppe standarden i mina ögon?
Att domaren sedan inte pallar alla gånger är väl knappast publikens fel.
Man gör väl vad man kan för att hjälpa sitt lag.