Paddan:
Nä, jag skyller på intet sätt förlusten på domaren. Men det är märkligt att man låter Rönnmark stå åt sidan för en bagatell då sånt här spektakel får agera ersättare.
Salle:
Han tacklades ju i alla fall. Det kan man inte beskylla någon annan i laget för att göra.
Paddan:
Det borde varit matchstraff för den. Men ingen är förvånad att Morgan J missade den. Han missade det mesta och då han väl tog utvisningar så var det allt som oftast för fel saker.
Frisco:
Idag var alla backar under isen. Varenda en. Det enda som slår mig är att Enström måste lida av barnförlamning. 4 sekunder kvar av perioden, han får pucken mitt uppe på blå och bra läge för skott, men han väljer att passa till Horava. Passningen är en studspuck i knähöjd. Lite Tjobba-varning över den, lite lös dock.
Salle:
Dags att klä sig, gå en våning ner och väcka någon och sedan blir det färd mot Kempis.
Paddan:
Va fasen, tänker du ta #44 i kväll? Då får väl jag använda mig av Damgaards vita tröja.
Frisco:
Vi bryter alla trender utom trenden att bryta trender. Det vore dock trendigt om vi kunde bryta trenden att vi bryter trender.
knaskamilla:
Man kan ta en förlust, bara man har fått chansen att bli riktigt förbannad på de i tvärrandigt. För övrigt så tror jag att det kommer 4044 personer i kväll, det är ju ingen TV-sändning.
Frisco:
Känns som att det kan bli en sån kväll i kväll. Du vet, en sån där Kempis förvandlas till lejonets håla och 4000 personer som en stor kör visslar Mr Morgan tillbaka till förra veckan.
Gud, så kul det kan bli.