1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo - Leksand 2025-02-15

« · 2823061 Till forumet

Sv: MoDo - Leksand 2025-02-15
bollan123: Måns är ju ingen raket på skridskorna heller men som du säger så funkade kedjan bättre med Måns..

Det som är märkligt med True är att han verkar vara så rädd för att tacklas och är märkligt vek i närkamperna, han har väl samma längd o vikt som sam men han är ju som en tiger i närkamperna i jämförelse
Kommentera

Zource: djävulskt bra och avgörande räddningen men granen borde kunna sätta den pucken otagbart. Typ som neiders mål, var väl typ kryssribba in?
Kommentera

mattias - 74: Tack för omtanken, men Modo gör i mitt tycke en riktig skitmatch.
Man får vad man förtjänar så enkelt är det.
Igår var det för slarvigt och ofokuserat. 3-3 och 3-4 är ju frukten av just detta.
Blåstället var var lite för bebisblått igår tycker jag.
Nej Lif vinner och behöver inte be om ursäkt för det.

Nu är inte loppet kört på långa vägar men då måste man studsa tillbaka och jobba skiten ur sig.
Man tar sig långt på inställning även när spelet sviktar.
En del mäktar med ett Vasalopp trots avsaknaden av ben, så nog går det om pannbenet finns.
Kommentera

gokar: 60 metarn har nu 0p på 24 matcher. Kom han hit för att spela ishockey eller att hämta pengarna kan man ju undra?

Avfallshinken har lyckats göra SHLs sämsta värvningar någonsin två år i rad. Speciellt nu med tanke på att 60 metarn också tjänar 260k/månad. Jag vet inte hur mycket Hutsko tjänade, men det var en bedrövlig värvning det också.

Hinken är ett fördärv! Han måste bort om vi ska lyckas i SHL.

Karlin har gjort guld av det här laget som egentligen ska vara toksist med vilken annan tränare som helst.
Kommentera

k1modo: Källa på att Benson skulle ha 260k i månaden?
Kommentera

modomille:
Antar att folk inte kan hålla isär Netto/brutto lönekostnad.
Kommentera

« · 2823061