1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507072 inlägg · 4104 ämnen

MoDo - Linköping 23/10

« · 441922 Till forumet

Sv: MoDo - Linköping 23/10
westerlind: Jag tror att han i det här läget förstår att hålla tyst, vilket inte vi gör. Vi kommer att få djuristen på oss, bara för att vi stavade Rehnberg fel, eller för att vi tyckte att det var rätt att någon försökte trycka tillbaka Bulan när det fanns en chans.
Kommentera

NuMo:

Djuristen? Är det den där jäntan som älskar att springa omkring i >Brynäströja? Äh, jag tror inte ens att hon kommer att läsa det här -elle erkänna at hongjoprt det. Eskimåtanten kommer nog säkert ljuga ihop någon historianär hon var i Bryssel och fällde en modoit. Typiskt henne.
Kommentera

NuMo: Ja gillar allt hos henne, det vet du. Synd att hon är luling, annars skulle hon varabriktigt sypatisk.
Kommentera

westerlind: Fan, du är ju ute i synkoperna och harvar. Nä, det här duger inte, jag tager tillbaks allt som verkar ha någon som helst sympatiskt mot någon. Jag är osympatiskt helt enkelt. Fråga Knas.
Kommentera

NuMo: Varfö45 säger scim-jäveln ingwet då? I vanliga fall har han en massa åsikter som jag är totlat ointresserad av,
Kommentera

westerlind: Han borde åtminsone stänga av oss, eller reducera oss på grund av att vi är profiler som missköter profileringen.
Kommentera

NuMo: Föe en gångs skul har du alldeles rätt - stäng av dig. Jag dricker vin, tjohoo.

(Ta inte bprt det här scum - det här har allmänintrese.)
Kommentera

NuMo: Oj du var mig en riktig badare, själv har jag bara klarat av en vinnare och sju bira. Men jag är glad och charmig ändå. Heja Brynäs.
Kommentera

westerlind: Jag blandade vist ihop en massa dryckerl Tillsamans bev de 17,8% drycker, resten kött.
Kommentera

NuMo: Jag blandar alltid ihop en massa drycker, jag blir så manlig då. Ett ytips: Blanda inte vodka och corn flakes, det var inte gott.
Kommentera

westerlind: Hmm? Det är vi två om. Själv blandar jag emellanåt sprit och innererlår, men det har inte så mycket med matlagning att göra. Lite sushi över det.
Kommentera

NuMo: Jag bgriper inte vad du talar om.Dessutom har ajg svårt att följa mina egna tankebanor.Men ja tor att de är väldigt intressanata. Mums.
Kommentera

westerlind: Bry det inte så mycket om det. Du har endast fem år i buren att vänta om du tänker vvidare som du hittlls gjort.

FAn, nu borde man sova. Vilka fegisar som är vaken....
Kommentera

NuMo: Varför det. Nu knäcker jag en ny Krusowice och min kropp säger välkommen.

Jag säger mums till världen.

...och hej till dig scim from Fiskja.
Kommentera

scim: Krusovice heter det, för bövelen.
Kommentera

« · 441922