NuMo:
Det verkar bara bli Timrå som får försöka försvara Västernorrlands färger i lilla-sm i år. Så undebart skön seger, det här trodde jag inte för tre timmar sedan.
Gusse:
hahahaha!
Mina mungipor går uppåt och runt skallen idag.
spud:
Lite skvaller om Danielsson, hyfsat trovärdigt då han är ihop med en god väns syster...
Tydligen har han varit förkyld ett tag, möjligen en förklaring till formsvackan direkt efter uppehållet.
Vad gäller hans vara eller icke vara i MODO nästa säsong så vill han inte till KHL iaf, dock finns det ju ett antal andra alternativ... Den som lever får se helt enkelt.
NuMo:
Vem kan klandra honom? Hon ser ...trevlig ut.
Hihihi!
Skröder kliar sig nervöst bakom örat gång på gång. Undrar om han inte är lite småbetuttad i den där tjejen som intervjuar.
Sawchuk:
Jag tycker fortfarande att Hedman är rent ut sagt usel. Hans spel i egen zon kommer bli kostsamt mot lag som är mer alerta än Frölunda var ikväll. Däremot håller jag med dig om K-Fop. Jag var skeptisk till en förlängning förut, men ska han spela såhär så är han given i nästa års laguppställning.
Byström tycker passar in ganska bra i laget, men jag hade gärna sett Kalus tillsammans med Ritola.
Sawchuk:
Tycker några av spelarna börjar hitta sina roller nu, Forsberg, Hedman med flera har faktiskt höjt sitt spel och slutat spela över sin förmåga.
Alla har dessutom jobbat hårt och visat offervilja utan puck dom här två matcherna och det kan vara det som väger över till Modos fördel då säsongen summeras.
NuMo:
Nu är Lilla SM långt borta. Oerhört skönt!
henkelainen:
Så jäkla skönt, känns lite bättre nu än i slutet på förra veckan.
onödig att släppa till det här underläget.
oavsett. När det här laget spelar disciplinerat, då kan vad som helst hända.
Viskarn:
Tyckte skröder gjorde en backhandstyrning först som målvakten räddade sen tryckte han in returen.
NuMo:
Såg det inte ut som att den studsade på skridskon på Frölunda-backen? Jag missade i varje fall helt det där "konstnumret" som Arto snackade om.
Bra krigat i boxplay Modo! In med 3-0 i pp nu också!
JAAAA SKRÖDER!!
Redigerad kommentar
NuMo: Man får nog ha stor förståelse för vad än NickyD väljer. Han har ingen koppling till MODO/ÖVIK. Han är på en nivå där han är attraktiv för rätt många lag runt om i världen, lag som har bra jävla mycket större kassa än MODO.
Hade jag varit NickeD(helt utan riktiga sympatier för MODO, såna man får genom modersmjölken och förhoppningarna av radiosportens målsignal) då hade jag nappat på antingen drömen om NHL eller 20 miljoner för en jävla säsong i Kreml.
spud: Min tanke om Danielsson, kan tyckas egoistisk, men ändå.
Blir han kvar i Modo så kan han bli lika framgångsrik som t.ex. Skröder. En av Modos nästa genom tiderna.
Går han till NHL så kommer han att bli en självuppfyllande prfetsia. "Karriären har varit allt annat än rak. Det har gått upp och deet har gått neer."
Går han till KHL. Ja det vettefan, men någon legend av något slag blir han inte. Men pärninga, det är viktigt de å.